צמד הזמרים שהפכו לאחד השמות החמים בשנה האחרונה, נס וסטילה קוטפים עוד הישג לקריירה שלהם שנמצאת בעלייה תלולה.

נס וסטילה שלא מזוהים עם אף קמפיין או מותג, נבחרו לשמש פרזנטורים למותג השיער הבין-לאומי got2b. עבור הקמפיין ישלשלו הצמד לכיסם מאות אלפי שקלים.

נס וסטילה (צילום: אמיר מאירי)
נס וסטילה (צילום: אמיר מאירי)

סטילה שאחד ממאפייני הייצוג שלו הם תלתלי הזהב יככב עם רעמתו בקמפיין המדובר. הבחירה בשניים לשמש פרזנטורים למותג השיער מגיעה אחרי דיווחים כי הצמד קיבל שלל הצעות לקמפיינים שנבחנו לעומק וזו לבסוף נבחרה. הקמפיין האחרון שהובילו הנס וסטילה היה ביוני 2023 לחברת בזק לצד הזמר גידי גוב

כידוע, צמד הראפרים הוציאו בתחילתה של המלחמה הנוכחית את אחד השירים שהפך להמנון המלחמה וסייע לרבים להתמודד עם הימים הקשים - "חרבו דרבו". השיר עודד את חיילי היחידות השונות להילחם בעוז "בשביל אמא ואבא", "אחת לסבתא וסבא" ו"לילד בעוטף עזה", וכן מביע כעס וזעם אודות מתקפת חמאס ומזהיר את "בני העמלק" מתגובת צה"ל. 

נס וסטילה. חרבו דרבו (צילום: ניר אמיתי)
נס וסטילה. חרבו דרבו (צילום: ניר אמיתי)

בחלק האחרון של השיר מוצגת רשימה של מחבלים בכירים שחוסלו על ידי צה"ל - נסראללה, מוחמד דף ואיסמעיל הנייה, כאשר לכל אחד מהם הוצמד האיום "כל כאלב ביג' יומו". כעת, לאחר חיסולכל השמות הנ"ל, ניתן לומר באופן סופי - נס וסטילה זיהו כבר בחודש הראשון לאן אנחנו צועדים.