אחרי 25 שנה, הדוגמנית בר רפאלי חוזרת למותג שהיה חלק משמעותי בתחילת דרכה: קסטרו, רשת האופנה הישראלית המובילה, הכריזה כי הדוגמנית הבינלאומית נבחרה לשמש כפרזנטורית הראשית שלהם לשנת 2025.
מינוי זה מגיע כהמשך טבעי לשיתוף הפעולה המוצלח בין רפאלי לקסטרו, לאחר שבחודשים האחרונים כבר הובילה את קולקציית האופנה של המעצב אלון ליבנה עבור הרשת.
עבור רפאלי, המהלך מהווה סגירת מעגל מרגשת - לפני שני עשורים וחצי כיכבה כפרזנטורית של קסטרו כשקריירת הדוגמנות שלה הייתה בתנופה. כעת, בשיא הצלחתה הבינלאומית, היא חוזרת להוביל את המותג האהוב.
הצילומים לקמפיין החדש יחלו כבר בשבוע הבא, והתוצאות צפויות לעלות לאוויר לקראת עונת החגים הקרובה. רפאלי תוביל את הקמפיינים לכלל קולקציות האופנה החדשות של הרשת, כולל קולקציית החג המיוחדת.
כזכור, הדוגמנית עוררה התעניינות רבה ברשתות החברתיות לאחרונה בעקבות סרטון שצילמה עבור מותג ההלבשה התחתונה פמינה. היא שיתפה תיעוד אינטימי מחדר הארונות בביתה הפרטי, בו נראתה מדגימה בטבעיות את מגוון מוצרי המותג.
בסרטון המדובר, היא בחרה להציג, בין היתר, דגם חוטיני אופנתי, תוך שהיא מדגישה את כושרה הגופני המרשים - תוצאה של אימונים עקביים ומאומצים בחדר הכושר.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
אלא שהסרטון ששיתפה רפאלי עורר סערה גדולה ברשתות החברתיות וגרר תגובות נזעמות מצד הגולשים: "הסרטון הזה דוחה את אמא לילדים ונשואה, עובר כל גבול" או "סרטון דוחה ברמה הכי נמוכה זה שאת מבוגרת כבר לא אומר שבכוח להראות שיש גוף", "כאילו חסר לך כסף, תכבדי את עצמך".
תגובות נוספות היו: "למה היא צריכה לחשוף את הגוף כמו כל הילדות שמחפשות כמה שקלים". "להתערטל ככה בפני כולם בביתך הפרטי ולא לשמור על כבודך וגופך ובעלך לא מכבד".