הזמר משה פרץ ומשפחתו קוטפים לראשונה קמפיין משפחתי ראשון לרשת האופנה גלי. הזמר, שנחשב כבר שנים לחלק בלתי נפרד מהתרבות הישראלית, מצטלם לראשונה בהרכב משפחתי מלא, לצד אשתו ירדן גוזלן וארבעת ילדיהם, התאומים נועם וגיא בני התשע, הבכורה מיכאלה בת העשר והקטנה ריף בת השבע. פרץ הופך את התא המשפחתי שלו לפנים החדשות של המותג.
אם עד עכשיו הכרנו את פרץ ככוכב של הופעות חיות ולהיטים בלתי נשכחים, עכשיו אנחנו מקבלים אותו גם בגרסה המשפחתית, והאופנתית במיוחד.
זה הקמפיין הראשון המשותף של פרץ יחד עם אשתו ירדן, אבל לא רק כי זו גם הפעם הראשונה שבה ילדיו זוכים לקבל את הפרונט. מדובר בהחלטה יוצאת דופן עבור משפחת פרץ, שתמיד נהגה לשמור על פרטיות הילדים.
משה פרץ מסר על החלטתו לשתף את הילדים לראשונה בקמפיין משותף : “מבחינתי, זה רגע מרגש במיוחד, לשלב את ירדן והילדים, הדבר היקר לי ביותר, בקמפיין שמדבר על ערכי משפחה, ישראליות וסטייל”. לדבריו: “התפלאתי לגלות כיום כמה מותגים ניתן למצוא ברשת גלי. כילד, הייתי הולך עם הורי, לפני כל חג, לקנות נעליים בגלי, ומרגש אותי כיום לסגור מעגל ולהצטלם פעם ראשונה עם כל משפחתי למותג כל כך ישראלי”.
כזכור לאחרונה נקט הזמר בעוד צעד חריג בקריירה שלו, לאחר 15 שנות קריירה מצליחה ומפוארת, הוא נפרד ממנהל הדרך הוותיק שלו. פרץ והמנהל האישי אמנון זנדני, שליווה אותו לאורך כל התקופה, החליטו לסיים את שיתוף הפעולה המקצועי ביניהם ולהיפרד.
זנדני היה שותף לדרך מאז תחילת הקריירה של פרץ, כשהזמר רק החל לפרוץ לתודעה והפך לאחד השמות הגדולים במוזיקה הישראלית. הוא מילא תפקיד מרכזי בבניית הקריירה של הזמר והוביל אותו להצלחה מרשימה. עם זאת, מקורבים לשניים מספרים כי הפרידה לא הייתה קלה, ונבעה בעיקר מתחושת מיצוי של שיתוף הפעולה המקצועי ביניהם.