תרגיל השיווק האחרון של כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן עבור המותג שלה, SKIMS, עורר סערה משמעותית. כדי לקדם את קולקציית בגדי הים החדשה, הוקמה בובה מתנפחת ענקית בלב טיימס סקוור.

הדמות המתנפחת, עוצבה לפי קימוריה האייקוניים של קים כשהיא לבושה בגד ים כחול-תכלת דומה לזה שכוכבת הריאליטי עצמה לבשה לאחרונה. הבובה הונחה על קופסה ארוכה עם לוגו SKIMS בולט.

בובה בדמותה של קים קרדשיאן (צילום: רויטרס)
בובה בדמותה של קים קרדשיאן (צילום: רויטרס)

הבובה, שאכן משקפת את מבנה גופה של קים, את מידת החזה והמותניים הצרים שלה, משכה במהירות את תשומת לבם של העוברים ושבים. קים עצמה פרסמה תמונות מהמיצג באינסטגרם וכתבה: "אלוהים אדירים, אני לא מאמינה שיש בובה מתנפחת בגובה 60 רגל (כ-18 מטר) שלי בבגד ים של SKIMS באמצע טיימס סקוור".

עם זאת, לא כולם התלהבו מהרעיון. חלק מהמעריצים מיהרו לרשתות החברתיות כדי לבקר את המהלך הראוותני ורבים כינו את הבובה "מחרידה", כשפניה מוסתרים חלקית על-ידי זרועותיה, כך דווח בעיתון "המירור".

משתמשים רבים הגיבו: "יש ילדים בסביבה. זה לא מתאים", "ייצוג כל כך לא מציאותי של גוף אישה", "אני אוהבת רעיונות יצירתיים אבל זה פשוט נורא", "מחריד, חסר טאקט, וממוקד אגו. אולי השקת קמפיין המוצר הגרועה ביותר אי פעם".

רבים גם מתחו ביקורת על מועצת העיר שאישרה את הצבת המייצג במקום ציבורי וכה מרכזי. משתמש אחד שאל: "למי במועצת העיר שאישר את זה: האם אתה בסדר?", אחר הביע אי-נוחות: "זה יותר מדי. וזה מפר את המרחב הציבורי".

יצוין כי לאחרונה קים קרדשיאן נקלעה למספר מחלוקות, כולל סערות הקשורות לבן זוגה לשעבר, קניה ווסט, שעורר ויכוחים בשל התבטאויות שנויות במחלוקת ברשתות החברתיות.