מסתמן שהעובדה שורוניקה רג'אק חזרה לענוד את שרשרת מגן הדוד הענקית שלה הביאה לה את הברכה. מיס סלובקיה לשעבר, והאוהדת הלוהטת בעולם של טום בריידי וה-NFL, קטפה קמפיין חדש ומאוד לא מפתיע לבגדי ים. מה שהצליח להמם את מיליוני העוקבים שלה, הוא שם המותג: "החדר של השפנפנות". כך נקרא מותג בגדי הים שמבוסס במיאמי, ובחר בורוניקה להיות הפרזנטורית שלו.
"זה התואר היחיד שהיה חסר לך ורוניקה, שפנפנה. תפור עלייך", "אין מי שלא חשב כשראה אותך: מדובר בשפנפנת פלייבוי המושלמת", הגיבו העוקבים לפוסט החדש שלה בביקיני ורוד, המפרסם את שיתוף הפעולה החדש. שלל עוקבים בטוחים שהדוגמנית הסלובקית- אמריקאית מוכרחה לככב במגזין פלייבוי, משם כאמור מגיע הטייטל המפורסם "שפנפנה", המשוייך לדוגמניות המזוהות עם מותג העל האמריקאי.
View this post on Instagram
ורוניקה אמנם עדיין לא הצטלמה למגזין הכי מפורסם בעולם, אבל יש מצב שהיא מעוניינת. כששיתפה את הפוסט החדש בכיכובה, הוסיפה הדוגמנית אימוג'י של שפנפן קטן, לתשומת לבו של הקורא, יו הפנר. עד שהיא תקבל הצעה שווה מפלייבוי, את 2025 פתחה ורוניקה עם קמפיין חדש לביקיני, למוצרי שיזוף, למותג ההלבשה Fashion Nova, ועוד שיתופי פעולה שעוזרים לה להגדיל את חשבון הבנק שלה, ללא כל תלות באף אחד.
View this post on Instagram
View this post on Instagram