כולנו יודעים שהאקססורי האולטימטיבי שיכול להפוך כל לוק מבסיסי למושלם הוא זוג משקפי שמש. בשבילנו, הישראלים, זה גם הכרחי - עם כמות ימי השמש שיש לנו בשנה, כולנו יכולים להצדיק לעצמנו לפחות זוג אחד של משקפי שמש באיכות גבוהה. אז רגע לפני שאתם מתפשרים על עוד זוג של משקפיים גנריים, אנחנו שמחים לבשר שרשת STORY שבבעלות 911 אופנה, משיקה קטגוריה חדשה ונכנסת לתחום משקפי השמש עם תשעה מותגי LUXURY של חברת Mondottica - שותפת מותגי משקפיים עולמית.
החברה, שפועלת משנת 2002, משתפת פעולה עם מותגי יוקרה מכל העולם כדי ליצור משקפיים שמשקפים (תרתי משמע) את ה-DNA הייחודי של כל מותג. המשמעות? אתם תוכלו להשלים את הלוק שלכם עם אביזר שלא רק נראה מדהים, אלא גם מספר סיפור ומעביר מסר. אז בואו נכיר את המותגים שכולם ירצו להצטלם איתם הקיץ.
ALLSAINTS: המרד הבריטי על העיניים שלכם
הרוק'נרול לא מת - הוא פשוט עבר למשקפי השמש שלכם. המותג הבריטי העכשווי AllSaints, שהתפרסם בזכות בגדי העור והאווירה המרדנית שלו, מביא את אותה רוח סוערת לקולקציית המשקפיים שלו. אם אתם תמיד רוצים להיראות כאילו אתם בדרך להופעה של להקת אינדי או פשוט אוהבים את הלוק הא-מגדרי המחוספס, המשקפיים האלה נועדו עבורכם.
SCOTCH & SODA: האקספרסיביות של אמסטרדם
כשאמסטרדם פוגשת את תל אביב: המותג ההולנדי מביא את החופש והשמחה של אחת הערים הכי ליברליות באירופה לפנים שלכם. קולקציית המשקפיים של Scotch & Soda מתאפיינת במסגרות מתכת דקות, בדיטיילים מפתיעים ובמבנה שנראה פשוט אך למעשה מתוחכם להפליא. אם אתם אוהבים לבטא את הייחודיות שלכם בלי לצעוק - זה המותג בשבילכם.
SANDRO: האלגנטיות הפריזאית
אם פריז היא עיר האורות, אז המשקפיים של סנדרו הם האור שישדרג לכם את הפנים. המותג הצרפתי, שנוסד ב-1984 על ידי המעצבת אוולין צ'טריט, מביא את הטעם האנדרוגיני והמינימליסטי שלו גם לעולם המשקפיים. השילוב בין עיצובי יוקרה קלאסיים לטוויסטים מודרניים יוצר משקפיים שמשדרגים כל לוק - מאסט האב אמיתי להקפיץ כל אאוטפיט.
MAJE: הנשיות הפריזאית החדשה
אם אתן רוצות להרגיש כמו פריזאית אמיתית גם כשאתן צועדות ברחובות תל אביב, המשקפיים של Maje הם התשובה. המותג, שנוסד ב-1998 ברובע ה-6 של פריז על ידי ג'ודית מילגרום, הפך לסמל של "הנשיות הפריזאית החדשה". עם 448 נקודות מכירה ב-37 מדינות, הצלחת המותג אינה מקרית. קולקציית המשקפיים מציעה סילואטות נשיות, מאופקות אך זוהרות, עם טוויסטים משחקיים שמוסיפים נגיעה של הומור לאלגנטיות.
TED BAKER: הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל
טד בייקר לא עושה דברים בצורה רגילה, וזה בדיוק מה שאנחנו אוהבים בו. מותג הלייפסטייל הגלובלי, המציע ביגוד לגברים ונשים, אקססוריז ועוד, מביא את אותה תשומת לב לפרטים הקטנים גם לקולקציית המשקפיים שלו. הסטייל הייחודי, עבודת היד המוקפדת, הצבעים והפרינטים הנועזים - כל אלה הופכים את המשקפיים של טד בייקר לפריט שאי אפשר להתעלם ממנו.
HACKETT: הג'נטלמן המודרני
סיפור ההצלחה של Hackett מתחיל בדוכן קטן בפורטובלו רוד בלונדון, כשג'רמי האקט ואשלי לויד-ג'נינגס נפגשו ב-1979 בחיפוש אחר פריטי יד שנייה איכותיים. היום, המותג ידוע בפרשנות הייחודית שלו לסגנון הג'נטלמן המודרני. קולקציית המשקפיים שלהם, שנוצרה בהשראת וינטג', משלבת סגנון של פעם עם החומרים העדכניים ביותר. כל זוג מיוצר בעבודת יד ומותאם בקפידה להתאמה מושלמת - לוקסוס במיטבו.
VIVIENNE WESTWOOD: אנרכיה אופנתית
ויוויאן ווסטווד לא צריכה הצגה. האייקון הבריטית, שהחלה לעצב ב-1971 בלונדון, נחשבת לסמל של האוונגרד וחלוצת הפאנק. קולקציית המשקפיים שלה היא בדיוק מה שהייתם מצפים - פריטים שמשלבים את הקווים המאפיינים של המותג ומביאים לידי ביטוי את האנרכיה שהפכה לסימן ההיכר של ווסטווד. אם אתם לא מפחדים להיות נועזים ולהביע דעה דרך האופנה שלכם, אלו המשקפיים בשבילכם.
FLORENCE BY MILLS: המותג של דור ה-Z
לחובבי "דברים מוזרים" יש סיבה להתרגש: Florence by Mills, המותג של השחקנית מילי בובי בראון, הגיע לעולם המשקפיים. המותג, שהושק לראשונה כמותג ביוטי ב-2019, קרוי על שם סבתא רבה של בראון. קולקציית משקפי השמש התוססת משלימה את עולמות הביוטי, הלייפסטייל והאופנה של מילי, ומעוצבת בהשראת נשות דור ה-Z - אבל לא רק עבורן. בונוס למודעים סביבתית: המשקפיים מיוצרים מחומרים ממוחזרים ובתהליך אקולוגי.
כמה זה יעלה לכם ואיפה להשיג?
טווח המחירים של הקולקציה לא זול, אבל גם לא בלתי נגיש: לנשים בין 350 ל-1,450 ש"ח, ולגברים בין 600 ל-920 ש"ח. בהתחשב בעובדה שמדובר במותגי יוקרה, וכשלוקחים בחשבון שמשקפי שמש איכותיים יכולים להחזיק מעמד שנים רבות - זו השקעה שווה.
ניתן להשיג את כל הקולקציות ברשת סטורי ובאתר www.storyonline.co.il. אז למה אתם מחכים? הקיץ כבר כאן, והשמש לא תחכה לאף אחד.