קלואי קרדשיאן (40) מוכיחה שוב שהיא אחת מהאחיות המרשימות במשפחה המפורסמת, כאשר היא משתפת תמונות חדשות ומרהיבות מקמפיין האופנה החדש שלה. הכוכבת הפגינה נוכחות מרשימה בשמלה ורודה מיני והשלימה את המראה עם מעיל פרווה ורוד ארוך, כחלק מקידום הקולקציה החדשה שלה עבור מותג האקטיבוור Fabletics.
המייסדת של Good American נראתה מדהים כשהציגה גזרה מושלמת בשמלה צמודה שהיא חלק מהקולקציה החדשה שלה למותג. בהמשך לנושא הצבע הוורוד, האחות האמצעית במשפחת קרדשיאן השלימה את המראה עם מגפיים גבוהים בצבע שחור ומשקפי שמש עם גוון ורוד, בזמן שנשענה על מכונית פורד טורינו אדומה במהלך הצילומים.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
הקולקציה החמישית והבטחה גדולה: "הישבן המושלם"
קלואי, שידועה באהבתה לכושר ולאורח חיים בריא, משיקה את הקולקציה החמישית שלה עם Fabletics, שנקראת Khloé V5. בתמונות חדשות שפורסמו, היא מציגה את גופה המעוצב בבגדי אקטיב, שמלות ובגדי לאונג', כולל תמונה שבה היא מתאמנת על אופניים בסט תואם בצבע כחול בוהק.
"פעם ראשונה אי פעם, הקולקציה החדשה שלה מציגה את הסקווץ' ג'אמפסוט עם רוכסן קדמי - סילואט נועז, מעצים עקומות שמגלם ביצועים וסטייל", נכתב בהודעה לעיתונות. נראה שהקרדשיאנית לוקחת את האופנה הספורטיבית לרמה חדשה, כאשר היא משלבת נוחות עם מראה אופנתי ומחמיא.
קלואי פשוט כתבה "seamless" (חלק) בפוסט האינסטגרם שלה, כשהיא מצולמת על רקע מוטל רטרו. זה מגיע בזמן שהיא מבטיחה למעריצים שלה את "הישבן הטוב ביותר אי פעם" עם השקת סדרת האקטיבוור החדשה הכוללת מידות לכולן.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
מאחורי הקלעים של הקמפיין המרהיב
אחת התמונות המעניינות בקמפיין מראה את קלואי בתחנת דלק לבושה בשמלת גוף ורודה בוהקת ומעיל פרווה ורוד, בעוד בתמונה אחרת היא נוהגת במכונית לבושה בחליפת טרנינג אפורה. תמונה נוספת מהקמפיין מציגה את קלואי מדפדפת במגזינים בזמן ששוכבת על הרצפה בסט ספורטיבי ואוכלת פיצה - דימוי שבוודאי ירגיש מוכר למעריצותיה הצעירות שמנסות לשלב אורח חיים בריא עם הנאות החיים.
קלואי, שהיא המייסדת של Good American, שהושקה עם קולקציית ג'ינס בשנת 2016, ידועה באהבתה לכושר. היא עבדה קשה על גופה ושיתפה את התשוקה שלה לכושר גם בעונות האחרונות של "משפחת קרדשיאן".
Fabletics הושק בשנת 2013, על ידי המייסדים המשותפים אדם גולדנברג, דון רסלר וג'ינג'ר רסלר. בשנת 2015, Fabletics שיתף פעולה עם קייט הדסון להשקת הקו הראשון בהשראת סלבריטאית, שהוכח כהצלחה. קייט הדסון, חברה טובה של קלואי, כעת בעלת 20 אחוז מהחברה.
הקולקציה האחרונה היא הראשונה מתוך חמש שעוצבו על ידי קרדשיאן עצמה. "משהו שובב מגיע", היא רמזה באינסטגרם שלה, ומעריצים כבר מחכים לראות מה עוד מצפה להם בשיתוף הפעולה המסקרן הזה.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
הקולקציה החדשה של קלואי מגיעה בזמן שהיא פתחה את ליבה בפרק האחרון של הפודקאסט שלה "Khloe in Wonderland", שם דנה במלכודות של פרסום. "אני זוכרת כשהתחלנו להיות בטלוויזיה כשהייתי בת 21 או 22", שיתפה קלואי. "אני זוכרת את השאלות שאנשים היו שואלים, וזה היה גם זמן אחר אז, הם היו שואלים שאלות כל כך חודרניות."
במבט לאחור, היא אמרה שהיא מוצאת מזעזע שמבוגרים הרגישו זכאים לחטט בנושאים כה אישיים. "עכשיו, כשאני רואה קליפים ישנים של עצמי, אני חושבת, 'החוצפה שאפילו המבוגר הזה חושב שאני צריכה לענות על זה'."
קלואי המשיכה להסביר שחלק מהשאלות הפולשניות היו בעלות אופי מיני, מה שהיא מצאה במיוחד לא הולם. "זה יכול להיות משהו מיני," היא אמרה. "זה אפילו לא אומר שאני עושה את הדבר הזה. אני פשוט לא חושבת שזה בשבילך אפילו שזה יהיה בחוץ - אם אני כן או אם אני לא."
כעת אמא לשניים, קלואי מייחסת לגיל ולניסיון את העזרה בקביעת גבולות בתעשייה שלעתים קרובות מטשטשת אותם. "ככל שאתה מתבגר או ככל שיש לך יותר חוכמה", היא שיתפה, "אתה קובע את הגבולות האלה לעצמך."
הצגת פוסט זה באינסטגרם
המהפך של קלואי: מ-2008 ועד היום
התמונות מהקמפיין החדש מספקות הזדמנות להשוות את המראה הנוכחי של קלואי לעומת העבר. בתמונות ארכיון משנת 2008, ניתן לראות את השינוי המרשים שעברה הכוכבת. לאורך השנים, קלואי הייתה פתוחה לגבי המסע שלה עם דימוי גוף, כושר ואורח חיים בריא, והפכה למקור השראה לרבים בדרך.
המראה הורוד והנועז שלה בקמפיין החדש מוכיח שבגיל 40, קלואי קרדשיאן נמצאת במיטבה, משלבת ביטחון עצמי, סטייל וגישה חיובית לחיים.