שוורץ קוסמטיקה משיקה ליין מוצרי טיפוח והזנה ייעודיים לכלבים - SchwartzPets. הליין החדש כולל מוצרים 100% טבעוניים, ללא SLS ופרבנים, המועשרים בשמנים חיוניים, ויטמינים ואומגה 3, 6 ו-9. בין המוצרים: שמפו לסוגי פרווה שונים, תרסיסי ניקוי והברקה, מסכות ללא שטיפה, מבשמים ותכשירי הרגעה.
מחיר מומלץ: 106-39.90 שקלים.
סנו משיקה את סדרת סנו מקסימה BABY לכביסת בגדי תינוקות ולעור רגיש, בתוספת תמצית שיבולת שועל. הסדרה כוללת ג'ל כביסה מרוכז פי 2 (1.5 ליטר המספיק לעד 60 כביסות) ומרכך כביסה סופר מרוכז בבישום עוצמתי (1 ליטר). המוצרים היפואלרגניים, נבדקו דרמטולוגית ומתאימים לעור רגיש. אריזות המוצרים מכילות 50% פלסטיק ממוחזר ותוויות נשלפות להקלה על תהליך המחזור.
מחיר מומלץ: 29.90-16.90 שקלים.
קלרינס משיקה בג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי את הדור התשיעי של Double Serum בנוסחה חדשה, המבוססת על טכנולוגיה מהפכנית בתחום האפיגנטיקה. המוצר האייקוני מתמקד בסימני הזדקנות הנגרמים מאורח חיים לא מאוזן וגורמים סביבתיים, עם נוסחה טבעית המכילה 95% רכיבים ממקור טבעי, כולל תמצית קנה סוף ענק מפרובאנס ו-22 תמציות צמחים נוספות. הסרום מיועד לכל הגילאים וסוגי העור, מסייע בשיפור עמידות העור ומטפל בסימני הזדקנות.
מחיר מומלץ: 179-119 דולרים.
מותג האיפור הבינלאומי לוריאל פריז משיק מסקרה חדשה: "ביג דיל", המצטרפת למשפחת המסקרות 'פרדייז' ומעניקה כ-100% נפח ואורך מבלי להכביד על הריסים. המסקרה מצוידת במברשת סיליקון גמישה עם זיפים קצרים המעניקים נפח וארוכים המעניקים אורך ומפרידים, עוטפת באופן אחיד כל ריס מהשורש עד לקצה. הפורמולה החלקה ללא גושים מאפשרת בניית שכבות לפי הטעם האישי וליצירת מניפת ריסים ארוכה ומלאת נפח.
מחיר מומלץ: 75 שקלים.
מותג היופי ג'ייד משיק בושם חדש לגבר: IDENTITY SILVER, המסמל את הגבריות המודרנית - שילוב של עוצמה ורגישות. הבושם נפתח עם פרץ הדרים (ברגמוט, לימון, ליים ותפוז דם), בליבו תערובת של מרווה ולבנדר עם תווים פרחוניים ומימיים, ובבסיסו חמימות הענבר, עץ הארז וזרעי טונקה היוצרים שובל בלתי נשכח. IDENTITY SILVER מיועד לגבר הבטוח בעצמו ומחובר לעומק הפנימי שלו, עם קמפיין ייחודי שנוצר כולו באמצעות בינה מלאכותית.
מחיר מומלץ: 359 שקלים.
לה רוש-פוזה, מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי, מרחיב את סדרת מוצרי השמש אנתליוס ומשיק קרם הגנה חדש המיועד לעור שמן: ANTHELIOS UVMUNE 400 OIL CONTROL SPF50. הקרם משלב פורמולה חדשנית העמידה במים, זיעה וחול, עם מסנן קרינה מהפכני MEXORYL 400, המספק הגנה מפני קרני UVA החודרות עמוק לשכבות העור. המוצר מיועד לכ-50% מהאוכלוסייה בעלת עור שמן או מעורב, עם מרקם קליל הנספג במהירות, ללא סימנים לבנים וללא הבלטת שומניות העור. הקרם נבדק דרמטולוגית, היפואלרגני, אינו קומדוגני ומתאים לעור ועיניים רגישות.
מחיר מומלץ: 114.90 שקלים
אסתי לאודר משיק קולקציית שפתונים יוקרתיים במרקם קטיפתי ופיגמנט עמוק - Pure Color Explicit, בשני גימורים: Slick Shine (מבריק עם לחות מיידית ועמידות עד 8 שעות) ו-Silk Matte (מאט משי עם עמידות ל-12 שעות). כל גימור מגיע ב-12 גוונים עוצמתיים ועשירים המותאמים לכל גווני העור. השפתונים בעלי מבנה דקיק ויוקרתי בהשראת עיצוב השפתונים האייקונים של אסתי לאודר משנות ה-60, עם נוסחה המעניקה כיסוי מושלם ומלא נוכחות במשיחה אחת.
מחיר מומלץ: 185-149 שקלים.