מותג ההלבשה התחתונה הבינלאומי Triumph, מהמותגים המובילים והוותיקים בעולם, הכריז על בחירתה של אחווה סיטבון, לשמש כשגרירה החדשה של המותג בישראל.

סיטבון נבחרה להוביל את קמפיין ההשקה של קולקציית Body Make-Up Illusion - חזייה חדשנית, בעלת קשת גמישה ובלתי מורגשת על הגוף. 

צילומי הקמפיין למותג ההלבשה התחתונה הבינלאומי Triumph (צילום :טריומף יח"צ)

Triumph רואה באחווה את התגלמות דמות האישה של המותג - אישה מלאת ביטחון עצמי, נשית, חזקה, רגישה, אמא נוכחת ובת אדם שפועלת מתוך חיבור פנימי לעצמה ולעולם. 

אחווה סיטבון בצילומי הקמפיין (צילום: טריומף יח''צ)
אחווה סיטבון בצילומי הקמפיין (צילום: טריומף יח''צ)

אחווה סיטבון מסרה: "Triumph  הוא מותג שגדלתי עליו. הוא תמיד סימל בעיניי אלגנטיות נצחית, איכות ונוחות - דברים שכל אישה ראויה להם. כשניגשתי לצילומים, הרגשתי בבית: בבדים, בגזרות, במסר. זו לא רק חזייה - זו תחושת חופש, תמיכה וידיעה שיש לי גב גם מבחוץ וגם מבפנים.

עוד הוסיפה: "בעיניי, Triumph מדברת לנשים בגובה העיניים, היא רואה אותנו על כל הרבדים שלנו, כאימהות, כנשים פעילות, ככאלה שרוצות להרגיש יפות ונוח בדיוק באותה נשימה. עבורי זו לא רק שותפות אופנתית - זו שותפות עם אג’נדה שאני גאה לייצג״.

אחווה סיטבון בצילומי הקמפיין (צילום: טריומף יח''צ)
אחווה סיטבון בצילומי הקמפיין (צילום: טריומף יח''צ)

הקמפיין צולם באווירה אינטימית, טבעית ומעוררת השראה, שמציבה את אחווה בדיוק במקום שבו Triumph מבקשת לפגוש את קהל הנשים שלה - במקום האותנטי, שבו יופי, נוחות ובחירה עצמית נפגשים.