יש צילומים שמתוכננים בדקדקנות חודשים מראש, ויש כאלה שמשתנים ברגע האחרון בגלל הנסיבות. הקמפיין החדש של קסטרו עם עומר נודלמן ודניאל ליטמן הוא בדיוק מהסוג השני. כשבוע וחצי לאחר שפורסם שעומר נפצעה במהלך השתתפותה בתוכנית "רוקדים עם כוכבים", השניים הגיעו לסטודיו הגליל בתל אביב לצילומי הקמפיין שהיה צריך להיות אחרת לגמרי.

עומר נודלמן והרקדן מתנאל קונבסקי (צילום: צילום מסך מתוך רוקדים עם כוכבים קשת 12)
עומר נודלמן והרקדן מתנאל קונבסקי (צילום: צילום מסך מתוך רוקדים עם כוכבים קשת 12)

נודלמן, שמככבת בימים אלו בעונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים", נחשבת לאחת המתמודדות הבולטות והאהובות בתוכנית. רק לפני כמעט שבועיים פורסם כי היא פונתה לסדרת בדיקות בעקבות כאבי גב חזקים, עניין שהעמיד את המשך השתתפותה בתוכנית בסימן שאלה. הפציעה הזו גם השפיעה על הקמפיין החדש של קסטרו, שעבר התאמה מיוחדת למצבה הרפואי.

עומר נודלמן (צילום: סער פסח)
עומר נודלמן (צילום: סער פסח)

הקונספט המקורי של הקמפיין כלל לוקיישן חוץ שעוברים ממקום למקום, עם הרבה דוגמנים, ריקוד ותנועה רבה - בדיוק הדברים שעומר לא יכלה לעשות במצבה הנוכחי. במקום זה, הצוות החליט לעבור לצילומי סטודיו נוחים שיקלו עליה, תוך שמירה על רוח הקמפיין המקורי.

לצידה הצטלם דניאל ליטמן, מהשחקנים האהובים והבולטים בתעשייה, אשר לאחרונה הפך לאב טרי ומגלם תפקיד ראשי בסרט הקולנוע החדש "עד שתחזור". השילוב בין השניים יצר כימיה מיוחדת על הסט, שהצליחה להביא לחיים את רוח הקולקציה החדשה של קסטרו.

עומר נודלמן ודניאל ליטמן לקסטרו (צילום: סער פסח)
עומר נודלמן ודניאל ליטמן לקסטרו (צילום: סער פסח)

הקמפיין החדש לקולקציית סתיו חורף שואב השראה מהאווירה האורבנית של ניו יורק של שנות ה-90, עם נגיעות של סטייל נוסטלגי שמזכיר את התקופה הזהובה של העיר. הקונספט מושפע מדוגמניות העל הגדולות של התקופה, באווירה נחשקת ובלתי מתאמצת עם אטיטיוד שנראה כל כך טבעי.

למרות השינויים בתוכנית, הצילומים בסטודיו הגליל שבתל אביב הצליחו ליצור את האווירה האורבנית והעכשווית שהתאימה לקמפיין. הלוקיישן המעוצב יצר רקע מושלם לקולקציה החדשה שמתעתדת להגיע לחנויות ולאתר בקרוב.

עומר נודלמן ודניאל ליטמן לקסטרו (צילום: סער פסח)
עומר נודלמן ודניאל ליטמן לקסטרו (צילום: סער פסח)

הכימיה בין נודלמן לליטמן על הסט הייתה ניכרת, והשניים הביאו לחיים את רוח הקולקציה החדשה. הצילומים, שבוצעו על ידי הצלם סער פסח, הצליחו לתפוס את הרוח הנוסטלגית של שנות ה-90 תוך שמירה על הרלוונטיות העכשווית.

הקמפיין הזה מספר גם סיפור על גמישות בעבודה ועל היכולת להתאים תוכניות לנסיבות משתנות. במקום לבטל או לדחות את הצילומים, הצוות הצליח ליצור פתרון יצירתי שמשרת את הקמפיין ואת הכוכבת כאחד.