המותג האוסטרלי BOOBY TAPE, המועדף על כוכבות כמו ג'ניפר לופז, הקרדשיאנס ודמי לובאטו, מגיע לסופר-פארם ישראל. המותג מציע פתרונות חדשניים ללבוש ללא חזייה תוך שמירה על תמיכה, נוחות ומראה טבעי. המוצרים עשויים מחומרים איכותיים והיפואלרגניים, ללא לטקס, המשלבים בד, ניילון ו-100% סיליקון ומתאימים לכל גוון עור וסוג גוף. הקולקציה כוללת: סרט הדבקה אלסטי, מדבקות לכיסוי הפטמות, זוג מדבקות סיליקון לכיסוי הפטמות, סרט הדבקה דו צדדי ורפידות סיליקון להרמה טבעית.
מחירים מומלצים: 90.69-39.90 שקלים.
מותג LANCÔME משיק את Lip Idôle JuicyTreat - הדור הבא של שמן-בגלוס המשלב מראה שפתיים עסיסי, לחות מתמשכת עד 24 שעות ותחושת נוחות קלילה ללא דביקות. הגלוס מועשר ב-20% סקוואלן לנעילת לחות, חומצה היאלורונית למראה חלק ועסיסי, ופפטידים MaxiLip™ המעניקים מראה מלא ומפחיתים מראה קמטוטים. המוצר מעניק ברק תלת-ממדי וזוהר תוך טיפוח השפתיים כמו סרום. מגיע ב-10 גוונים עסיסיים ונועזים, כולל שני גוונים המגיבים ל-pH של השפתיים. עם ניחוח וניל מתוק ומנטה רעננה ואפליקטור קטיפתי.
מחיר מומלץ: 191 שקלים.
רשת אפריל משיקה בבלעדיות את הניחוח החדש Pacific Rock Flower מבית המותג האוסטרלי היוקרתי Goldfield & Banks. הבושם נוצר בהשראת החוף הדרומי של סידני ומשלב תווי לימון ומלח ים עם פרחי אלמוג. הפירמידה הריחנית נפתחת בתווי ראש של לימון, אקליפטוס, מלח ים ועץ התה, ממשיכה בתווי לב של קוקוס, פרח אלמוג, מימוזה וטובה רוז, ומסתיימת בתווי בסיס של אזוב, ארז, אמברוקסן, פצ'ולי ואלגום. הבושם מיוצר בריכוז למעלה מ-25% תמציות, מיועד לגברים ונשים כאחד ומוצג בבקבוק בעיצוב מדורג בגוונים של כחול וירוק.
מחיר מומלץ: 750 שקלים לבקבוק 100 מ"ל.
בית הבישום היוקרתי האיטלקי XERJOFF משיק לקראת הקיץ סדרת דיאודרנטים טבעיים בניחוחות הבשמים האהובים של המותג. הסדרה כוללת שלושה ניחוחות: Renaissance, Erba Pura ו-40Knots. הדיאודורנט מגיע בבקבוק של 100 מ"ל, מיוצר עם שמנים אתריים ותמציות טהורות, וללא גז מה שמאפשר לבושם להישאר זמן ממושך יותר על העור ומעניק רכות לעור. המוצר מתייבש מיד הודות למערכת הפיזור המיקרונית, אידיאלי לנסיעות ומתאים אפילו לעור רגיש. הבקבוק מיוצר מאלומיניום ממוחזר והאריזה ניתנת למיחזור.
מחיר מומלץ: 160 שקלים.
קניון הביוטי אונליין Joy365 משיק על רקע המצב הביטחוני את "קפסולת הרוגע" - מארז מפנק המכיל תשעה מוצרים בגודל מלא שנבחרו להרגעה, איזון ורכות לגוף ולנפש. המארז כולל: שמן ירדן של עשבי-קדם לרוגע עמוק, סבון אכילאה של אלונה שכטר המבוסס על צמח מרגיע, חליטה "חלומית" לשינה טובה, מלח אמבט מועשר במגנזיום ושמנים אתריים עם משייף כף רגל, קרם גוף ובודי מיסט של אודיה בניחוח פרחוני, חימר אדום טבעי עם עלון מתכונים ואביזרים להכנת מסיכת פנים, קורס מדיטציה דיגיטלי של מיכל ברעם (21 שיעורים קצרים), וערכת דוגמיות ייחודית מותאמת אישית.
מחיר השקה מיוחד: 260 שקלים (שווי המוצרים 553 שקלים, שווי קורס המדיטציה 290 שקלים).
מותג Life מבית סופר-פארם משיק קולקציית "דיסני לילו וסטיץ'" במהדורה מוגבלת לכבוד עליית הסרט החדש לבתי הקולנוע. הקולקציה הצבעונית והקייצית כוללת מגוון מוצרים: בקבוקי שתייה רב-פעמיים, קופסאות אוכל, מגבונים לחים, קופסאות טישו, קצף אמבט בניחוח מרענן, מוצרי שיער מועשרים ברוזמרין, תיק נשיאה מקנבס, פיג'מות ועוד. כל המוצרים מעוצבים בעיצובים שובי לב עם טוויסט הוואי קיצי.
מחיר מומלץ: 69.90-6.90 שקלים.
מותג Acnil משיק תחליב לחות חדש 3 ב-1 המשלב טיפול בפצעונים, לחות לעור שמן והגנה מהשמש. המוצר מכיל קומפלקס פטנט טיפולי Ac.NetTM המטפל בכל ארבעת הגורמים לפצעונים ומועשר ברכיבי לחות מרגיעים: אלנטואין, Zemea Propanediol ו-Dermosoft OMP. כולל הגנת SPF30, היפואלרגני, נון קומודוגני ומתאים לעור שמן עם פצעונים.
מחיר מומלץ: 79.90 שקלים.