אם חשבתם שט”ו באב שמור ללבבות, שוקולדים ותכשיטים לנשים - תחשבו שוב. שי חי, יוצא "האח הגדול" ואחד הפרסונות המסקרנות והמדוברות בריאליטי הישראלי, חוזר לקדמת הבמה - והפעם עם לא פחות מקמפיין נועז שמיועד לגברים בלבד בשווי רבע מיליון שקל.
שי חי, שזכור לכולנו מהקרבות בבית "האח הגדול" ומהאמירות הישירות שלא הותירו אף אחד אדיש, הפך בימים אלה לפרזנטור החדש של רשת התכשיטים IMPRESS. הקמפיין, שמוערך בכרבע מיליון שקלים, נועד להשיק את קולקציית הגברים החדשה IMPRESS MEN, וכבר גורם לנו להחסיר פעימה.
חג האהבה הישראלי, ט”ו באב, מביא איתו גל של אהבה, וגם של קניות. על פי סקרי צרכנות עדכניים והרגלי רכישה של הציבור בישראל, תכשיטים ממשיכים לתפוס מקום של כבוד ברשימת המתנות המובילות לחג.
לפי נתוני חברות אשראי, תכשיטים מדורגים במקום השלישי ברשימת המתנות הנרכשות ביותר לט”ו באב, מיד לאחר שוקולדים ופרחים. כ-18% מהישראלים בוחרים לרכוש תכשיט כמתנה רומנטית לבן או בת הזוג - מתנה שהיא גם אישית, גם נצחית וגם משדרת יוקרה וסטייל.
הנתונים מצביעים על כך שצרכנים מחפשים יותר ויותר מתנות עם ערך רגשי, ולא רק כאלה שמתקלקלות אחרי כמה ימים. תכשיט, לעומת פרחים או שוקולד, נשאר לאורך זמן ומהווה תזכורת יפה לאהבה.
לכבוד ההשקה הצטלם שי חי לקמפיין החדש ומסר: "התכשיטים הם לא סתם אקססוריז. הם אמירה. על אהבה, חופש וזהות. כל תכשיט שאני עונד חייב להתחבר למשהו בי – לזיכרון, לרגש, לחלק מהמסע שלי. גבר שמפחד להראות רגש, מפחד להראות חולשה או תשוקה - מפסיד את העיקר. מבחינתי, גבר אמיתי הוא זה שלא מתבייש להיות מי שהוא. וזה בדיוק מה שהקולקציה הזו משדרת. עוצמה שקטה. דיוק. אמת".