כשאחד מבתי האופנה הוותיקים בישראל פוגש את אחד ממעצבי העל המוערכים במדינה, התוצאה היא קולקציה שמבטיחה להגדיר מחדש את אופנת הערב המקומית. גולברי, רשת האופנה עם כ-80 חנויות ברחבי הארץ, יוצאת לראשונה בשיתוף פעולה עם המעצב דרור קונטנטו, וההימור הוא גדול: להביא את עולם הקוטור לכל אישה, במחירים נגישים.

שחור לבן כמניפסט עיצובי

הקולקציה החדשה, שהושקה השבוע בכל סניפי הרשת ובאתר המקוון, מתמקדת כולה בגווני שחור ולבן. הבחירה הזו איננה מקרית - היא מהווה מחווה לאלגנטיות על-זמנית תוך פרשנות מודרנית ודרמטית.

גולברי&דרור קונטנטו - שמלה ב-549.90 שקל (צילום: שי יחזקאל)
גולברי&דרור קונטנטו - שמלה ב-549.90 שקל (צילום: שי יחזקאל)

"זו קולקציה שחוגגת את הדואליות שבאישה", מסביר קונטנטו. "מצד אחד קלאסית, אלגנטית ושקטה; מצד שני, עוצמתית, דרמטית ומלאת אמירה. הבחירה בשחור ולבן מחדדת את השפה הזו בדיוק כמו עיפרון חד על דף לבן".

המונוכרום מאפשר לפרטים העיצוביים בקולקציה לבוא לידי ביטוי מלא - מתיפורים מדויקים ועד לשילובי תחרה, רקמה ואלמנטים של תכשיטים בעבודת יד.

הפריטים המרכזיים בקולקציה מציעים מגוון רחב לכל אירוע: שמלות ערב מידי ומקסי בעלות נוכחות גבוהה עם שילובי תחרה עדינים או תכשיט ייחודי כנקודת מיקוד, חליפות מחויטות הכוללות ז'קטים ווסטים מחמיאים בשילוב מכנסיים בגזרות מגוונות, חולצות מכופתרות עם רקמה רומנטית ודיטיילים מעודנים, וחצאיות עיפרון בגזרה מחמיאה במיוחד.

גולברי&דרור קונטנטו  (צילום: שי יחזקאל)
גולברי&דרור קונטנטו (צילום: שי יחזקאל)

פריט בולט בקולקציה הוא אוברול המשלב חגורת תכשיט - פריט שמהווה סטייטמנט בפני עצמו.

אורלי פרנקו-גולברי, סמנכ"לית השיווק של גולברי, מדגישה את החשיבות של הנגישות בקולקציה. "הבחירה בדרור קונטנטו כשותף ליצירת קולקציית הערב שלנו לא הייתה מקרית. חיפשנו קול ייחודי שמחובר לעוצמה נשית, למורכבות, לרגש - ודרור מביא את כל זה ועוד".

לדבריה, "הקולקציה החדשה היא לא רק אופנה - היא אמירה. היא מחברת את עולמות הקוטור והיומיום, ומאפשרת לכל אישה להרגיש שהיא על השטיח האדום, גם אם היא רק יוצאת לארוחת ערב".

גולברי&דרור קונטנטו  (צילום: שי יחזקאל)
גולברי&דרור קונטנטו (צילום: שי יחזקאל)

במחירים שנעים בין 249 שקל לחצאית ו-449 שקל לשמלת ערב, הקולקציה מציעה חלופה נגישה לעולם הקוטור המסורתי. "בתקופת האירועים האישה הישראלית הממוצעת מוציאה המון כסף על פריטי אופנה, לכן גם הקפדנו על פריטים על-זמניים", מוסיפה פרנקו-גולברי.