זוכרים את בלה חדיד ה׳מאושרת׳ שעברה לטקסס, התרחקה מעולם האופנה וקיבלה על עצמה את הזהות החדשה שלה כרוכבת סוסים? ובכן, הגעגועים לזרקורים התברסו כחזקים יותר מהשקט של הכפר האמריקאי. השבוע פרסמה חדיד קמפיין לבושם החדש שלה, ובמקום לדבר על המוצר - כולם מדברים על מה שהיא לא לבשה.
הדוגמנית בת ה-28, שהפכה בשנים האחרונות מדוגמנית על בינלאומית לפעילה פלסטינית נלהבת ולאחר מכן לרוכבת סוסים מקצועית, הוכיחה השבוע שגם אם אתה עוזב את הגלמור - הגלמור לא עוזב אותך. בפרסום האינסטגרם שלה להשקת הבושם החדש, חדיד הופיעה ללא חזייה, לבושה רק בצעיף זהוב שקוף למחצה ומכנסי משבצות נמוכים שחושפים את הבטן החטובה שלה.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
הקמפיין החדש מיועד להשקת בושם מהקולקציה Orebella - המותג הפרטי שלה שהיא מגדירה בגאווה כ"בושמי טיפוח מזינים" ושנמכר בחנויות יוקרה מובחרות כמו Selfridges הלונדונית. חדיד תיארה את הבושם החדש כ"עצי, מתוק ופירותי" והודתה בהתרגשות למעריצים שנותנים לה "את ההזדמנות לחיות את החלום בעסק וביצירתיות".
אבל כמו תמיד במקרה של חדיד, במקום לדבר על הריח, האיכות או החוויה הריחנית - כולם מתמקדים בתמונות החושפניות. וזה בדיוק מה שקורה כל פעם שסלבריטאית משיקה בושם - העירום והמיניות הופכים לחשובים יותר מהמוצר עצמו. השאלה המטרידה היא אם זה באמת הדרך היחידה למכור בושם בעידן הרשתות החברתיות, או שזה פשוט הדרך הכי קלה וה"זולה" לעשות רעש ולהבטיח כיסוי תקשורתי.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
החיים החדשים של חדיד בטקסס, שאותם היא תיארה כ"אותנטיים" ו"אמיתיים" לעומת השקרים של עולם הדוגמנות, כללו התמחות בענף ה"קאטינג" - ספורט סוסים מיוחד שבו הסוס והרוכב עובדים יחד כדי להפריד בקר בודד מהעדר. היא אפילו זכתה בתואר "טירונית השנה" של האגודה הלאומית לקאטינג סוסים, הישג שהחבר שלה, הבוקר המקצועי אדן בנואלוס, חגג בגאווה.
אבל נראה שהחיים הפשוטים של הכפר האמריקאי לא הספיקו לאשה שגדלה על אדרנלין של פרזיטי ופלאש של מצלמות. גם כשהיא מנסה להיות "אמיתית", חדיד מוצאת דרכים להחזיר את עצמה למרכז תשומת הלב - והפעם היא עושה את זה דרך עולם הקוסמטיקה והבושמים.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
האירוניה כאן חדה במיוחד: זו אותה אישה שהכריזה לפני חודשים שהיא "לא מעמידה יותר פנים" ושאם היא לא מרגישה טוב, היא פשוט לא תופיע. "עכשיו כשאנשים רואים אותי בתמונות ואומרים שאני נראית מאושרת, אני באמת כזו", היא הצהירה במגזין Allure. "אני מרגישה יותר טוב; הימים הרעים שלי עכשיו היו הימים הטובים הישנים שלי".
אבל אם היא כל כך מאושרת ואמיתית, למה היא עדיין צריכה להתפשט כדי למכור בושם? בכל מקרה, מבחינה שיווקית, הקמפיין עשה בדיוק את מה שהוא היה אמור לעשות - כולם מדברים עליו, החדשות מסקרות, והרשתות החברתיות רוחשות. האם הבושם באמת טוב? האם הוא שווה את המחיר? זה כבר לא כל כך חשוב כשיש לך את כל תשומת הלב הזו בחינם.