לפעמים בעולם הבידור הישראלי, הכל קורה מהר מאוד. שלי אלמקייס המוכרת כ"שלקה", המתמודדת בת ה-19 שהפכה לאחת הדמויות הכי דומיננטיות ומדוברות בעונה הנוכחית של האח הגדול, כבר מוכיחה שלפעמים ההדחה היא רק ההתחלה של המסע האמיתי. פחות משבוע אחרי שיצאה מהבית הכי מפורסם בישראל, שלקה כבר חותמת על עסקת הפרסום הראשונה שלה - וזו לא עסקה קטנה.

הצעירה שהצליחה להרעיש את הבית והצופים במשך השהות שלה באח הגדול, מוכיחה שהכריזמה והנוכחות המסך שהפגינה בתוכנית לא נעלמו איתה דרך הדלת. מותג הטיפוח הישראלי REDEFINE, שזוכה להכרה הולכת וגוברת בשוק המוצרים לטיפוח שיער, בחר בשלקה כדי להוביל את הקמפיין החדש שלהם - צעד שמעיד על האמון שהם רוכשים ביכולת שלה למשוך קהלים ולמכור מוצרים.

REDEFINE הוא מותג ישראלי צעיר שהתמחה בלחרוץ נישה ייחודית בשוק הטיפוח הישראלי. המותג מציע מוצרי טיפוח שיער מקצועיים במחירים נגישים, תוך שמירה על איכות גבוהה שלא מתפשרת על התוצאות. בעולם שבו מוצרי טיפוח מקצועיים יכולים לעלות מאות שקלים, REDEFINE מציע חלופה אטרקטיבית לצרכנים שרוצים איכות מקצועית מבלי לפשוט רגל.

ארז איסקוב, שלי סנדרוב, ''האח הגדול'' (צילום: באדיבות רשת 13)
ארז איסקוב, שלי סנדרוב, ''האח הגדול'' (צילום: באדיבות רשת 13)

הבחירה של המותג בשלקה לא באה במקרה. בגיל 19 בלבד, שלקה הצליחה להפוך לאחת הדמויות הכי מזוהות והכי מדוברות בעונה הנוכחית של האח הגדול. הנוכחות הטבעית שלה, הביטחון העצמי והיכולת לייצר תגובות - גם חיוביות וגם שליליות - הפכו אותה למגנט של תשומת לב. במעין שכזה, מותג שרוצה לעשות רעש יודע בדיוק למי לפנות.

במסגרת הקמפיין החדש, שלקה תוביל יום צילום מלא לקידום סדרת המאצ'ה החדשה של REDEFINE, לצד מגוון המוצרים הנוספים של המותג. מדובר בפרויקט מקיף שיכלול לא רק צילומים סטילס, אלא גם תוכן לרשתות החברתיות ואולי אפילו פרסומות טלוויזיה - הכל תלוי באופן שבו הקמפיין יתקבל על ידי הציבור.

מקורות בשוק מעריכים שעסקת הפרסום תזרים לכיס של שלקה מאות אלפי שקלים. זה סכום לא מבוטל לצעירה בת 19, ובטח לא סכום שמגיע סתם כך. ההערכה היא שההשקעה של REDEFINE בשלקה מבוססת על האמון שלהם ביכולת שלה להגביר את המכירות ולהעלות את המודעות למותג בקרב הדמוגרפיה הרלוונטית.

שוק הפרסום הישראלי מכיר היטב את התופעה של מתמודדי ריאליטי שהופכים לפרסומאים מבוקשים. אבל בדרך כלל המעבר הזה לוקח זמן, ולפעמים הוא בכלל לא מצליח. במקרה של שלקה, המהירות שבה היא עוברת מהבית לסטודיו הצילום מעידה על כך שהמותג רואה בה השקעה לטווח קצר - לנצל את הרגש הטרי והמודעות הגבוהה שלה אחרי האח הגדול.

שלקה הודחה מבית האח (צילום: באדיבות רשת 13)
שלקה הודחה מבית האח (צילום: באדיבות רשת 13)

השאלה המעניינת היא האם שלקה תדע לנצל את ההזדמנות הזו בצורה נכונה. עולם הפרסום הישראלי מלא בסיפורים של אנשים שקיבלו הזדמנות ובזבזו אותה, ולעומתם יש אלה שהצליחו לבנות קריירה בת קיימא מההצלחה הראשונה. בגיל 19, לשלקה יש את כל הזמן בעולם לפתח את עצמה ולהרחיב את מעגל ההשפעה שלה, אבל היא גם צריכה להוכיח שיש לה יותר מסתם נוכחות מסך חזקה.

הקמפיין עם REDEFINE יהיה המבחן הראשון של שלקה בעולם האמיתי, מחוץ לבועה המוגנת של האח הגדול. אם הוא יצליח, זה יכול לפתוח לה דלתות לעוד עסקאות פרסום, שיתופי פעולה ואולי אפילו קריירה בתחום השפעה דיגיטלית. אם הוא יכשל, היא עדיין צעירה מספיק כדי לנסות שוב בכיוון אחר.

בכל מקרה, ברגע שהיא מוציאת את הרגל הראשונה מהאח הגדול והנושקת לעולם הפרסום הישראלי, שלקה מוכיחה שהיא לא מתכוונת להיעלם. והמותגים כבר שמים עליה את העין.