זאירה נארה (37), אחותה הצעירה של וונדה נארה, חגגה השבוע יום הולדת עם אירוע כפול שחיבר בין חגיגה אישית לבין השקת עסק חדש. הפצצה הארגנטינאית הרימה לחיים ובו זמנית השיקה את מותג האיפור החדש שלה ZB, המעוצב בסגנון המערב הפרוע.

הבחירות האופנתיות של זאירה לאירוע היו נועזות במיוחד ומחושבות היטב. היא החלה בלוק של מכנסי קאובוי ללא תחתונים, המשיכה לשמלת מיני פתוחה בצד כשמתחתיה לא לבשה דבר. הבחירות הללו יצרו קונטרסט מעניין עם הבחירה של האחות וונדה, שהסתפקה בחולצה עם מחשוף עמוק.

התוצאה הפתיעה - למרות שלוונדה יש פי שניים יותר עוקבים באינסטגרם, זאירה זכתה לאלפי תגובות ומחמאות יותר על הביזנס החדש שלה ועל איך שהיא נראית. זה מעיד על כוח השפעה שלא תמיד מסתמך על כמות העוקבים, אלא על יכולת ליצור תוכן שמעורר מעורבות.

מותג האיפור ZB שהשיקה זאירה נכנס לשוק שכבר שבר את דרום אמריקה בידי האחות הבכורה, שמחזיקה במותג למוצרי איפור וטיפוח מצליח. כעת שתי האחיות מתמקמות באותה נישה עסקית, מה שיוצר תחרות מעניינת בין בני משפחה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Nora‎‏ (@‏‎nora_colosimo‎‏)‎‏

האירוע שהתקיים בבואנוס איירס כלל גם את האמא נורה קולוסימו, מה שהוכיח שהגנים המיוחדים הללו אכן "רצים במשפחה" - הן מבחינה חיצונית והן מבחינת סגנון החיים הליברלי שמאפיין את המשפחה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Nora‎‏ (@‏‎nora_colosimo‎‏)‎‏

זאירה הוכיחה שבמשפחה של ארגנטינאיות דרמטיות, הזוהר והסטייל באמת עוברים מדור לדור, ושאפשר לבנות זהות עצמאית גם כשגדלים בצל של דמות משפחתית מפורסמת יותר.