כשחושבים על EBIKINI, הדבר הראשון שעולה בראש זה בגדי ים לוהטים שכל הכוכבות לובשות באינסטגרם. אבל המותג הישראלי המצליח מחליט השנה לצאת מאיזור הנוחות ולעשות משהו שהוא לא עשה מעולם - להשיק קולקציית בגדים מלאה. לא עוד בגד ים כאן או פריט קיץ שם, אלא ליין שלם בשם E.WEAR שלוקח את הקוד האסתטי של המותג ומעביר אותו מהחוף אל חיי היומיום. ומי תוביל את הקמפיין? סהר קלדרון, שורדת השבי, שבוחרת להופיע לראשונה בקמפיין אופנה ואף עיצבה פריט מיוחד שכל הרווחים ממנו יועברו למטה המאבק להחזרת החטופים.
עדן כהן, המעצבת הראשית ובעלת EBIKINI, לא מסתירה את ההתרגשות שלה מההשקה הזאת. "זה הבייבי החדש שלי, עבדתי עליו המון זמן", היא אומרת. "EBIKINI תמיד סימל חופש ועוצמה נשית, וE.WEAR זה הדרך שלנו להתרחב מעבר לבגדי הים לאופנה שמאפשרת לנשים להיראות טוב, להרגיש נוח ולשדר עוצמה בכל מקום". הבחירה בסהר קלדרון כפרזנטורית, לדבריה, נבעה מהעוצמה והסיפור האישי שלה, שמחברים השראה, תרומה והעצמה אמיתית.
הקולקציה החדשה לא מגיעה סתם כך. כהן הסתכלה על מה שבתי האופנה הגדולים כמו שאנל ודיור עושים - לקחת קלאסיקה על זמנית ולשלב אותה עם פריטי Ready-to-Wear שמתאימים לחופשה, לארוחות חג ולאירועי ערב. היא לקחה את הDNA של EBIKINI - החופש, הצבעוניות והתחכום - ובנתה סביבו קולקציה שמתאימה גם מעבר לחוף הים. פלטת הצבעים שנבחרה שואבת השראה מהשקיעות והים - כחול עמוק, חום בהיר, שמנת ובז', לצד שחור, לבן ואדום קלאסיים, וגם גוונים בולטים של חום שוקולד, כחול בהיר ואבן.
מה בדיוק יש בקולקציה? מגוון רחב של פריטים שכולם עשויים מבדים איכותיים - פשתן, משי, ג'ינס ותחרה. יש כאן סטים של מכנסיים או חצאית עם טופ תואם, חליפות בלון וחליפות תחרה, חולצות כותנה עם בד נושם ונעים, ואפילו פריטי הלבשה תחתונה שאפשר ללבוש כפריט סקסי מתחת לג'ינס או ז'קט. הקולקציה זמינה במידות XS עד XL, כך שיש משהו לכולם.
אבל הסיפור האמיתי כאן הוא הקשר לסהר קלדרון. זו לא סתם עוד שיתוף פעולה עם סלבס - זה משהו עמוק יותר. קלדרון, שבוחרת להופיע לראשונה בקמפיין אופנה, מביאה איתה לא רק את הנוכחות שלה אלא גם מסר חברתי חזק. היא עיצבה חולצה מיוחדת עם הכיתוב "Hope is timeless" שכל הרווחים ממנה יועברו במלואם למטה המאבק להחזרת החטופים.
"אני מכירה את EBIKINI כבר הרבה זמן ותמיד אהבתי את הקו והאסתטיקה של המותג", מסבירה קלדרון. "כשהם פנו אליי זה הרגיש חיבור טבעי. אבל מעבר לכל העשייה יש דבר אחד שמלווה אותי כל יום - המחשבה על החטופים שעדיין לא חזרו הביתה. העשייה שלי נותנת לי כוח אבל היא גם תזכורת שיש לי קול ושאני יכולה לצעוק - כדי להזכיר שהחזרת החטופים היא לא עניין פוליטי, היא עניין אנושי, בסיסי, מהלב. אני לא שוכחת אותם, גם כשאני מחייכת למצלמה".
מה שמיוחד בקולקציה הזאת זה גם שכל הפריטים מיוצרים בישראל בעבודת יד. צוות תופרות מקצועי עובד על כל חתיכה, תוך שימוש בבדים איכותיים והקפדה על פרטים קטנים. זה השילוב של נוחות, יוקרה ונגישות שהמותג מנסה להעביר - לא משהו שרואים רק במסלול או באירועים מיוחדים, אלא משהו שאפשר ללבוש בחיים האמיתיים.
ההשקה של E.WEAR זו נקודת ציון עבור EBIKINI. המותג, שהתחיל כמותג בגדי ים שכל הכוכבות אהבו, הופך עכשיו למשהו יותר גדול - מותג אופנה מלא שמציע לנשים אופציות גם מחוץ לעונת הקיץ. השאלה היא האם הקהל שאהב את בגדי הים יאמץ גם את הבגדים הרגילים, והאם המותג יצליח לשמור על האיכות והסטייל שעשה אותו מוכר בהתחלה.
הקולקציה כבר זמינה לרכישה באתר ebikini.co.il ובחנות הדגל של המותג ברחוב השייטת 3 בראשון לציון. עם שילוב של אופנה איכותית, מסר חברתי חזק וקשר למעצבת ישראלית מצליחה, נראה שE.WEAR מתחיל את הדרך שלו בצורה נכונה.