ג'סיקה אלבה עשתה למותג הישראלי BANANHOT את הפרסום הכי טוב שאפשר היה לקוות לו. השחקנית ההוליוודית בת ה-44 העלתה לחשבון האינסטגרם שלה עם 21.3 מיליון עוקבים סדרת תמונות חמות מחוף באוסטרליה, כשהיא לובשת ביקיני מהמם של המותג הישראלי. נטע אלחמיסטר ונועה בני, המעצבות והבעלים של BANANHOT, כבר הלבישו את הזמרת טייט מקריי - ועוד רבות אחרות ועכשיו הן מוסיפות לרשימה כוכבת עוד יותר גדולה.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎Jessica Alba‎‏ (@‏‎jessicaalba‎‏)‎‏

ג'סיקה אלבה עשתה למותג הישראלי BANANHOT את הפרסום הכי טוב שאפשר היה לקוות לו. השחקנית ההוליוודית בת ה-44 העלתה לחשבון האינסטגרם שלה עם 21.3 מיליון עוקבים סדרת תמונות חמות מחוף באוסטרליה, כשהיא לובשת ביקיני מהמם של המותג הישראלי. "Down under " כתבה אלבה בכיתוב, והתמונות פשוט השתלטו על הרשת.

ג׳סיקה אלבה בבגד ים של בננהוט (צילום :אינסטגרם)

הביקיני שאלבה בחרה ללבוש הוא מהקולקציה "Paradise Passion" של BANANHOT - דגם טריקיני בהדפס צבעוני ייחודי שמשלב גוונים של אדום, זהב וכחול. הביקיני, שמורכב מחזייה בסגנון הלטר עם פרטי קישוט מתכתיים ותחתון בגזרה נמוכה עם קשירות בצדדים, נראה מושלם על גופה המעוצב של אלבה. בתמונות אפשר לראות אותה שוכבת על החול, עומדת מול הים ומציגה את הביקיני מכל הזוויות - והתוצאה פשוט מהממת.

אז איך בדיוק ג'סיקה אלבה הגיעה למותג הישראלי? התשובה פשוטה ומרגשת. אלבה גילתה את הדגם דרך שואורום בניו יורק, התלהבה ממנו, ונטע אלחמיסטר ונועה בני - המעצבות והבעלים של BANANHOT - שלחו לה את הביקיני. השאר, כמו שאומרים, היסטוריה. אלבה לא רק קיבלה את הביקיני, היא גם לבשה אותו לחוף באוסטרליה והעלתה את התמונות לעשרות מיליוני עוקבים.

כבר סולד אאוט: בגד הים שלבשה ג׳סיקה אלבה של המותג בננהוט (צילום: אתר רשמי)
כבר סולד אאוט: בגד הים שלבשה ג׳סיקה אלבה של המותג בננהוט (צילום: אתר רשמי)

BANANHOT, שנוסד בשנת 2014 על ידי נטע אלחמיסטר ונועה בני, הוא אחד ממותגי הביקיני הישראליים המצליחים ביותר. המותג ידוע בעיצובים הייחודיים שלו, ההדפסים הצבעוניים והדרמטיים, והגזרות המחמיאות. BANANHOT כבר כבש את הזירה הבינלאומית עם נוכחות בשואורומים בניו יורק, לוס אנג'לס ומיאמי, ונמכר באתרי אופנה בינלאומיים כמו Revolve, Mytheresa ו-Shopbop. לפני כמה חודשים, הזמרת הגדולה טייט מקריי לבשה סט של המותג - ונטע ונועה אפילו לא ידעו מי זאת עד שיעל שלביה הסבירה להן. עכשיו, עם ג'סיקה אלבה - המותג ממשיך לעלות.

טייט מקריי בסט של בננהוט: תיעדה והעלתה נטע אלחמיסטר (צילום: אינסטגרם)
טייט מקריי בסט של בננהוט: תיעדה והעלתה נטע אלחמיסטר (צילום: אינסטגרם)

התגובות של אלבה בביקיני הישראלי זכו למעל 198 אלף לייקים ואלפי תגובות מהללות. "Sooo gorgeous ❤️" כתבה נטע אלחמיסטר בתגובה, בעוד מעריצים מכל העולם הוסיפו קומפלימנטים על המראה המדהים של אלבה. הביקיני "Paradise Passion" שאלבה לבשה עולה 479 שקלים לחלק העליון ו-479 שקלים לתחתון - אבל אם קיווית להשיג אותו, באנו בחדשות רעות. הדגם אזל מהמלאי לחלוטין, גם באתר המותג וגם בחנויות הפיזיות. נראה שג'סיקה אלבה יצרה ביקוש שאי אפשר לעמוד בו.

ג'סיקה אלבה, שנולדה בקליפורניה והפכה לכוכבת הוליוודית גדולה בזכות תפקידיה ב"דארק אנג'ל" ו"פנטסטיק פור", היא לא רק שחקנית מוצלחת. היא גם אשת עסקים מצליחה, מייסדת שותפה של חברת The Honest Company שמייצרת מוצרי טיפוח ותינוקות אקולוגיים, ואמא לשלושה ילדים. אלבה ידועה בסגנון האופנה המעודכן שלה ובגוף המעוצב, ובגיל 44 היא נראית טוב יותר מתמיד.

ג׳סיקה אלבה (צילום: אינסטגרם)
ג׳סיקה אלבה (צילום: אינסטגרם)

זה בדיוק סוג הפרסום שכל מותג ישראלי חולם עליו - כוכבת הוליוודית ענקית לובשת את המוצר שלך, נראית מושלמת בו, ומעלה אותו לעשרות מיליוני עוקבים. BANANHOT יכול לקחת קשת.