יש רגעים בשבוע האופנה שהם הרבה יותר מסתם אופנה. כש-Mother of All, המותג הישראלי-בינלאומי של נועה פסטנרק וגולן טאוב, הציג את קולקציית Fall/Winter 25 תחת השם "The Temple of the Mother" - זה היה ברור שמדובר במשהו מיוחד. פרחים, פרפרים, קריסטלים, ופאות בעבודת יד שנראות כמו שיער אמיתי - הכול היה מושלם. אבל הרגע שבאמת עצר את הנשימה של כולם היה בסוף התצוגה, כשטיטי איינאו, בחודש השמיני להריונה, צעדה על המסלול עם מסר על הבטן שגרם לכולם בקהל לבכות. זה היה רגע של אופנה, של אקטיביזם, ושל אנושיות - הכול במקום אחד.
Mother of All: מחווה לנשיות, חופש ועוצמה
בואו נתחיל מההתחלה. Mother of All הוא לא סתם מותג אופנה. זה מותג שמשלב תפירה קלאסית, נשיות מודרנית וניחוח בינלאומי - והוא הפך לשם מבוקש בקרב כוכבות הוליווד כמו קורטני קרדשיאן, אירינה שייק, סברינה קרפנטר, אלסנדרה אמברוסיו, קאשה, ג'וליאן האף ועוד. הן לבשו את עיצובי המותג על השטיחים האדומים ובאירועים ברחבי העולם. והשבוע, המותג הגיע לשבוע האופנה ישראל קנדה תל אביב 2025 עם קולקציה שהיא מחווה לנשיות, חופש ועוצמה.
הקולקציה, שנקראת "The Temple of the Mother", משלבת קווים נקיים לצד צלליות חדשות, אלמנטים נשיים מעולמות הטבע כמו פרחים וצורות פרפרים המשולבות במחשופים, במחוכים ובשמלות מקסי פייטים. בין הדגמים יש גם עבודות יד ייחודיות בשיבוץ קריסטלים של אובייקט ה-"Sunrose" - אלמנט גרפי המשלב שמש וורד, המהווה סמל לעוצמה ולרכות. צבעוניות הקולקציה נעה בין גווני בורדו, תכלת, ירוק מנטה, כסף מטאלי ושחור - ויחד מעניקה פרשנות חדשה למושג נשיות חופשית ואלגנטית.
שיתוף פעולה ראשון מסוגו: אופנה ופאות
אבל מה שבאמת הפך את התצוגה הזו למיוחדת זה שיתוף הפעולה עם GLC by Chani Wigs של חני רובינשטיין - שיתוף פעולה ראשון מסוגו בישראל בין מותג אופנה ישראלי שעושה חיל בינלאומי למותג פאות יוקרתי. הדוגמניות על המסלול צעדו עם פאות המיוצרות בעבודת יד, משיער טבעי לחלוטין, בטכניקה ייחודית שפיתחה רובינשטיין, ליצירת מראה טבעי ואלגנטי שאינו נבדל משיער אמיתי.
הקולקציה משלבת קווים נקיים, גוונים טבעיים באורכים שונים ופרשנות חדשה למושג נשיות חופשית. החיבור בין שני המותגים יוצר רגע היסטורי בעולם האופנה הישראלי - שבו הפאה מקבלת מקום שווה בין שמלות, נעליים ותיקים, והופכת לפריט אופנה לכל דבר. זה לא רק יפה - זה גם הצהרה. הצהרה שאומרת שנשיות יכולה להיראות בדרכים שונות, ושכל אישה יכולה לבחור איך היא רוצה להרגיש ולהיראות.
הרגע שעצר את הנשימה: טיטי איינאו
ואז הגיע הרגע. טיטי איינאו, בחודש השמיני להריונה, צעדה על המסלול לסגור את התצוגה. הבטן הגדולה שלה הייתה בחוץ, גלויה, יפה - והיא נשאה מסר שגרם לכולם בקהל לעצור לנשום. על הבטן שלה היה מסר להעלאת המודעות להיעלמותה של הילדה היימנוט קסאו, בת התשע שנעלמה בצפת בפברואר 2024.
זה היה רגע שהיה הרבה יותר מאופנה. זה היה רגע של אקטיביזם, של תקווה, ושל תזכורת שיש דברים שחשובים יותר מבגדים יפים. טיטי, שעומדת להיות אמא, בחרה להשתמש ברגע הזה כדי להזכיר לכולם שיש ילדה שחסרה, שיש משפחה ששבורה, ושאנחנו לא יכולים לשכוח. זה היה אמיץ, זה היה מרגש, וזה היה מדויק.
אז מי עומד מאחורי המותג?
Mother of All הוקם בשנת 2018 בתל אביב על ידי נועה פסטנרק, כיום מנכ"לית המותג, וגולן טאוב, המעצבת הראשית. השניים מובילים יחד קו עיצובי ייחודי המשלב תפירה קלאסית, נשיות מודרנית וניחוח בינלאומי. והתוצאה? מותג שכוכבות הוליווד מתות עליו, מותג שמופיע על השטיחים האדומים ברחבי העולם, ומותג שמוכיח שאפשר להיות ישראלי ובינלאומי בו זמנית.
איפה אפשר לקנות?
מבחר פריטים שהוצגו על המסלול יהיו זמינים לרכישה באתר המותג