לפעמים הקריירה מתחילה במקום הכי לא צפוי - בארון הבגדים. שגית רביבו, אשתו של שחקן הכדורגל לשעבר חיים רביבו ובעלת מותג התכשיטים המצליח "שגה", מכירה את זה טוב. במשך שנים היא בונה את עצמה כאישת סטייל עם טעם מושלם, ועכשיו בית האופנה GOLBARY החליט להפוך את זה לרשמי: שגית נבחרה לשגרירת המשפעניות של המותג, והיא עומדת להוביל את הקולקציה החדשה ביחד עם לאה ג'ני ויוצרת התוכן המובילה לייבלד. זה לא סתם תפקיד - זה הכרה במה שהיא כבר בונה במשך שנים.
מתכשיטים לאופנה - הקריירה המפתיעה
בית האופנה GOLBARY ממשיך להרחיב את נבחרת המשפעניות הבולטות שלו, והפעם הבחירה מעניינת במיוחד. שגית רביבו, אשתו של שחקן הכדורגל לשעבר חיים רביבו ובעלת מותג התכשיטים המצליח "שגה", נבחרה לשגרירה רשמית של המותג. היא מצטרפת לנבחרת המשפעניות שכוללת את לאה ג'ני ויוצרת התוכן המובילה לייבלד.
המינוי של רביבו מגיע בעיתוי מושלם - במקביל לפתיחת סניף ירושלים החדש של המותג, שממוקם ברחוב עזרא והושקע בו כ-900 אלף שקל. הסניף החדש מציג את הקולקציה המלאה של המותג, עם דגש על המשפעניות - הפריט המוביל של GOLBARY.
למה דווקא שגית רביבו?
המינוי של שגית רביבו אינו מקרי. היא כבר שנים מייצגת סגנון אישי ייחודי, משלבת אופנה עם תכשיטים (דרך המותג שלה "שגה"), ובונה לעצמה נוכחות ברשתות החברתיות. השילוב בין הניסיון שלה בעולם התכשיטים לבין הסגנון האישי שלה הופך אותה לבחירה מושלמת לייצג מותג אופנה.
בית האופנה GOLBARY, שנחשב לאחד השחקנים המובילים בשוק האופנה הצנועה והעירונית בישראל, מחפש פנים שמייצגות לא רק סטייל אלא גם אותנטיות. שגית, עם הקריירה העצמאית שלה והנוכחות שהיא בנתה לעצמה, מתאימה בדיוק לפרופיל הזה.
הקמפיין החדש
השלוש - שגית רביבו, לאה ג'ני ויוצרת התוכן המובילה לייבלד - צפויות להוביל את הקמפיין החדש של GOLBARY, עם דגש על המשפעניות שהן הפריט הכוכב של המותג. הקמפיין ישלב צילומי אופנה, תוכן דיגיטלי ונוכחות חזקה ברשתות החברתיות.
בית האופנה GOLBARY, שמפעיל כ-90 חנויות בפריסה ארצית, ממשיך להתרחב ולחזק את המעמד שלו בשוק האופנה הישראלי. הצטרפותה של שגית רביבו לנבחרת השגרירות היא עוד צעד בכיוון הזה - שילוב של פנים מוכרות, סגנון אישי חזק, ונוכחות דיגיטלית משמעותית.