יש הפקות אופנה, ויש הפקות אופנה שעוצרות רחובות שלמים. אחווה סיטבון, כוכבת הרשת הישראלית ושגרירת המותג הבינלאומי Triumph, החליטה לקחת את הנשיות שלה לרמה הבאה - והפעם היא עשתה את זה ברחובות ברצלונה, בהלבשה תחתונה בלבד. כן, קראתם נכון. בעוד רוב האנשים מסתפקים בצילומים באולפן סגור, אחווה יצאה לאוויר הפתוח של העיר הספרדית, לובשת רק את דגמי הקולקציה החדשה של Triumph.

אחווה סיטבון (צילום: שיר דידי)
אחווה סיטבון (צילום: שיר דידי)

אחווה סיטבון, שמתגוררת בשנים האחרונות בברצלונה התוססת, יודעת בדיוק איך להפוך רחוב רגיל לקטווק אופנתי. בהפקה החדשה שלה עבור Triumph, היא לא בחרה באולפן מפואר או במלון בוטיק - היא בחרה ברחובות העיר עצמה. הרקע? ארכיטקטורה אירופית קלאסית, אנשים חולפים, ואווירה של חופש טהור. הלבוש? רק הלבשה תחתונה מקולקציית סתיו-חורף 2025 של Triumph.

התוצאה היא הפקה מרהיבה שמשלבת שיק אורבני עם חושניות. אחווה, שתמיד ידעה להיות נוכחת מול המצלמה, הפעם הלכה צעד קדימה והפכה את הרחוב למסלול האישי שלה. בתמונות שצולמו היא נראית בטוחה ומלאת חיים - בדיוק מה שהמותג מנסה להעביר: הלבשה תחתונה היא לא רק פריט לבוש, היא הצהרה.

אחווה סיטבון (צילום: שיר דידי)
אחווה סיטבון (צילום: שיר דידי)

בשיחה על ההפקה, אחווה לא הסתירה את הרגש שעלה בה ברגע שעמדה שם, ברחוב, לבושה רק בבגדים תחתונים. "הלבשה תחתונה היא כמו תכשיט שמלטף את הגוף ומדגיש את מה שכבר קיים - יופי טבעי, ביטחון פנימי ואהבה לעצמי," היא אומרת. "עמדתי שם בלי מחשבות על איך זה נראה, אלא עם תחושה שאני חוגגת את הנשיות שלי. זו לא הייתה רק הפקה, זו הייתה אמירה. כשאישה מרגישה טוב בעור שלה, כל מה שהיא לובשת, או לא לובשת, הופך לביטוי של כוח וביטחון."

אחווה סיטבון (צילום: שיר דידי)
אחווה סיטבון (צילום: שיר דידי)

אחווה, שעברה לגור בברצלונה לפני מספר שנים, הפכה את העיר הספרדית לבית שני שלה. היא חיה שם באווירה המשוחררת והאמנותית של העיר, ונראה שהיא ספגה לתוכה את התרבות המקומית - תרבות שיודעת לחגוג את הגוף ואת החיים ללא התנצלויות. בהפקה החדשה, היא מביאה איתה את השיק האירופי הזה בחזרה לישראל.

אחווה סיטבון (צילום: שיר דידי)
אחווה סיטבון (צילום: שיר דידי)

הקולקציה החדשה של Triumph לסתיו-חורף 2025 מציעה לוקים עדכניים, חושניים ומלאי נוכחות. מחזיות תחרה עדינות ועד בגדי גוף מחמיאים בגזרות מושלמות, הקולקציה נועדה לגרום לנשים להרגיש עוצמתיות - בדיוק כמו שאחווה מרגישה כשהיא לובשת אותה. Triumph, כמותג שמתמחה בהלבשה תחתונה כבר למעלה ממאה שנה, יודע בדיוק איך לגרום לנשים להרגיש בנוח, יפות וחזקות - בין אם זה מתחת לבגדים או כשהן בוחרות להציג את עצמן בגאווה.