הערב, כשנועה קירל צעדה לעבר החופה ב"בית על הים" ביפו, כל העיניים היו נשואות אליה. לא רק בגלל הרגע המרגש, אלא גם בגלל השמלה - יצירה לבנה מושלמת של מעצב השמלות אלון ליבנה. קלאסית, מינימליסטית, ומדויקת עד לפרט האחרון, בדיוק כמו שציפינו מנועה. אבל מי שהסתכל טוב, גילה שיש בה משהו קצת שונה - פרט בחצאית שהופך אותה מסתם שמלת כלה יפה לעוד משהו.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
נועה קירל ודניאל פרץ התחתנו הערב (שלישי) בטקס חופה אינטימי ומרגש, והכוכבת הגיעה בשמלת כלה שמדברת בדיוק את השפה שלה - אלגנטית, קלאסית, ובלי שום פשרות. מעצב העל אלון ליבנה, שכבר הוכיח פעמים רבות שהוא יודע בדיוק מה מתאים לכל כוכבת, יצר עבור נועה שמלה שנראית כאילו היא תמיד הייתה אמורה ללבוש אותה.
בואו נדבר על מה שרואים במבט ראשון - שמלה לבנה בסגנון סטרפלס, ללא כתפיות, עם קו צווארון ישר ונקי שמדגיש את הכתפיים בצורה מושלמת. זה לא הסגנון הצועק או המוגזם - זה בדיוק ההפך. זו שמלה שמאמינה בכוח של הפשטות, בעיצוב נקי ומדויק שלא צריך הרבה קישוטים או תוספות כדי להרשים. הגזרה העליונה צמודה ומחויטת בצורה מושלמת, והיא עוברת בצורה טבעית לחצאית נפוחה ודרמטית.
והנה אנחנו מגיעים לחצאית - החלק שבו אלון ליבנה באמת הראה את הגאונות שלו. במבט ראשון זו חצאית קלאסית עם נפח, אבל מי שמסתכל קצת יותר קרוב רואה שיש כאן משהו מיוחד. הדרייפינג והקפלים בחצאית לא סימטריים לחלוטין - יש כאן משחק של בד שנופל בצורה טבעית אבל מחושבת, עם קפלים שיוצרים תנועה ועומק. זה לא משהו שצועק "תסתכלו עליי", אבל זה בדיוק מה שהופך את השמלה הזו מקלאסית לייחודית. יש כאן איזושהי אסימטריה עדינה, איזה פרט שגורם לשמלה להיראות חיה, לא סטטית.
עכשיו בואו נדבר על הבד - כי זה בדיוק המקום שבו רואים את ההשקעה האמיתית. השמלה עשויה ממה שנראה כמו סאטן או משי כבד ויוקרתי במיוחד, מהסוג שתופס את האור בצורה מושלמת ויוצר את המראה הזוהר והעשיר הזה. זה לא בד זול או דק - זה בד עם משקל, עם נוכחות, מהסוג שנופל בצורה מדויקת ויוצר את הקפלים והדרייפינג האלה באופן טבעי. אפשר לראות את האיכות בכל תנועה, באופן שבו הבד זורם ונע עם נועה, ובאופן שבו הוא משקף את האור בחדר. זה סוג הבד שלא מתפשר, שלא מתקמט ולא נראה זול אפילו לרגע.
הצגת פוסט זה באינסטגרם
החצאית הארוכה, שנגררה מאחורי נועה בזמן שהיא צעדה לעבר החופה, יצרה אפקט דרמטי אבל לא מוגזם. זו לא הייתה אחת מהחצאיות האלה שצריך שלושה אנשים כדי לסדר - זו חצאית שיודעת להיות מרשימה בלי להיות כבדה או צעקנית. הבד, שנראה כמו סאטן או משי כבד, תפס את האור בצורה מושלמת וזרם איתה בכל תנועה.
מה שמיוחד בבחירה של נועה זה שהיא לא הלכה על הטרנדים. היא לא בחרה בשמלה עם כתפיות ענקיות או עם קישוטים מוגזמים. היא לא הלכה על הסגנון הבוהמייני שכולם עושים עכשיו, ולא על הסגנון הנסיכתי עם חישוקים וטול אינסופי. היא בחרה במשהו טיימלס - שמלה שתיראה טוב גם בעוד 20 שנה, שמלה שלא תיראה מתוארכת או תלויה בטרנד של רגע מסוים.
אלון ליבנה, שעובד עם מיטב הכוכבות בישראל, הוכיח שוב למה הוא נחשב לאחד המעצבים המובילים. הוא יודע לקרוא נכון את הלקוחה שלו, להבין מה מתאים לה ומה לא, וליצור משהו שמרגיש אישי ומדויק. השמלה הזו היא נועה קירל במיטבה - בטוחה, אלגנטית, ולא צריכה להתאמץ יותר מדי כדי להרשים.
האירוע עצמו התקיים ב"בית על הים" ביפו, עם משפחה וחברים קרובים בלבד, ובלי טלפונים ניידים - הזוג ביקש מהאורחים להפקיד אותם בכניסה כדי לשמור על הפרטיות. הרב הראשי לישראל, דוד לאו, הוא זה שחיבר בין השניים, וההפקה המושקעת הייתה בידי Sky Productions. היום (רביעי) תתקיים מסיבת החתונה הגדולה במלון הילטון בתל אביב עם כאלף מוזמנים, ואנחנו כבר מחכים לראות מה נועה תלבש שם.
אבל היום, ברגע החופה, השמלה הזו אמרה הכל. היא אמרה שאפשר להיות קלאסית בלי להיות משעממת, שאפשר להיות מינימליסטית ועדיין דרמטית, ושאפשר לבחור בפשטות ועדיין להיות הכי מרשימה בחדר. נועה קירל, כמו תמיד, ידעה בדיוק מה היא עושה - והתוצאה מדברת בעד עצמה.
והשמלה השנייה? עוד יותר דרמטית
אבל אם חשבתם שנועה מסתפקת בשמלה אחת - חשבתם לא נכון. באותו אירוע ב"בית על הים", נועה הופיעה גם בשמלה שנייה של אלון ליבנה שמוכיחה שיש לה גם צד דרמטי הרבה יותר. שמלה בסגנון וואן שולדר (כתף אחת) עם דרייפינג מורכב שעובר על כל הגוף, פסי נצנצים וקריסטלים שמוסיפים זוהר, וחצאית ארוכה ונוזלת שיוצרת תנועה מושלמת. אם השמלה הראשונה הייתה על קלאסיקה ופשטות לטקס החופה, השנייה היא על דרמה, סקסיות ועוצמה לחגיגה שאחרי. שתי שמלות, שני סגנונות באותו ערב, אבל שתיהן נושאות את החתימה של אלון ליבנה - ואת הביטחון של נועה קירל. ועכשיו אנחנו רק מחכים לראות מה היא תלבש מחר בהילטון.
ובואו נגיד את זה בגלוי - כן, תמיד יהיו אנשים שיחלקו, שיגידו שהייתה יכולה ללכת על משהו יותר מרשים או יותר ייחודי. תמיד יש את אלה שמחפשים מה להגיד. אבל הפעם? באמת שאין על מה. נועה קירל שיחקה אותה נכון לגמרי - היא בחרה שמלה שמתאימה לה באופן מושלם, שמלה שמדברת את השפה שלה, ושמלה שתיראה טוב בתמונות גם בעוד עשרים שנה. היא לא ניסתה להרשים יותר מדי, לא ניסתה להיות מי שהיא לא, ובחרה בקלאסיקה שעובדת. ואנחנו? אנחנו פה כדי לפרגן, כי הפעם היא באמת שיחקה אותה.