עדי הימלבלוי עשתה את זה שוב. אחרי שכבשה את הרשתות עם הזוגיות החדשה שלה עם בן זיני, והפכה לחצי מהפאוור-קאפל שכולם מדברים עליו, היא עכשיו עושה צעד משלה. המותג הבינלאומי GLISS, שמוביל את שוק טיפוח השיער בעולם, בחר דווקא בה כשגרירה הרשמית שלו בישראל. לא בשניהם ביחד, לא כחבילה - רק היא. והבחירה הזו אומרת הרבה על מה שהיא בנתה לעצמה.

עדי הימלבלוי ובן זיני (צילום: ללא קרדיט)
עדי הימלבלוי ובן זיני (צילום: ללא קרדיט)

כזכור, הימלבלוי ובן זיני, שאישרו את זוגיותם רשמית באוגוסט לאחר תקופה ארוכה של שמועות והכחשות גורפות, נצפו לאחרונה מטיילים במתחם הפאשן של ביג גלילות. כל אחד מהם אימץ סגנון לבוש שונה לחלוטין - זיני בחר להיראות כאילו הקיץ עדיין כאן, ואילו הימלבלוי כבר לגמרי כיוונה לחורף ולגשמים שפקדו אותנו מספר ימים לאחר מכן.

אבל הבחירה של GLISS להעמיד את הימלבלוי בחזית הקמפיין שלהם בישראל - לבד - היא הכרה במה שהיא בנתה לעצמה כאישה עצמאית, כאייקון סטייל, וכמישהי שהשיער שלה תמיד נראה מושלם.

והשיער שלה? זה באמת משהו שאי אפשר להתעלם ממנו. מבריק, מטופח, ונראה כאילו היא יצאה ממש עכשיו מהמספרה - בכל אירוע, בכל סלפי, בכל הופעה. זה לא מקרה שהמותג הבינלאומי בחר דווקא בה.

עדי הימלבלוי ל-GLISS (צילום: שי ארבל)
עדי הימלבלוי ל-GLISS (צילום: שי ארבל)

הבחירה בהימלבלוי משקפת חיבור טבעי לערכי המותג - איכות בלתי מתפשרת, אסתטיקה נקייה, נשיות מודרנית וביטחון עצמי. דמותה של הימלבלוי משלימה באופן מושלם את עולמות התוכן של המותג. והפעם, זה רק עליה.

המותג GLISS מציע סדרות מוצרים לשיקום והגנה המבוססות על פורמולות מתקדמות. בין אם מדובר בשיער פגום שצריך שיקום עמוק או שגרת טיפוח יומיומית לשיער בריא, המותג מבטיח תוצאות מרשימות - עד 100 אחוז שיער בריא יותר בהשוואה לשיער לא מטופל. והכל בזכות טכנולוגיית HAPTIQ החדשנית שמשלבת את המדע עם היופי.

בקמפיין הקרוב, הימלבלוי תציג את שגרת הטיפוח של GLISS - שילוב של עוצמה נשית, פרקטיות ואיכות מוצרים שמאפשר ליהנות משיער מטופח ובריא בכל יום מחדש.

אז מה עם בן זיני? הפעם, זה לא על השניים ביחד. זה על עדי הימלבלוי שעושה צעד משלה, מוכיחה שהיא מותג בפני עצמה, ומראה שהשיער המושלם שלה לא רק נראה טוב - הוא גם תוצאה של בחירות נכונות.