בעולם הטיפוח הרווי במוצרים ובהבטחות, לא כל יום מגיעה פריצת דרך אמיתית. אבל כשחוה זינגבוים, מי שבנתה אימפריית יופי בינלאומית, מחליטה להשיק מותג חדש עם פטנט טכנולוגי מהפכני - כדאי להקשיב. PROPHECY, הקו החדש של מותג HAVA ZINGBOIM, מבוסס על טכנולוגיה ייחודית שפותחה במיוחד כדי לפתור את אחת הבעיות הגדולות בתעשיית הקוסמטיקה - איך להחדיר חומרים פעילים לעומק העור באופן יעיל.
חוה זינגבוים לא זרה לעולם היופי. אחרי שנים של הצלחה בינלאומית, היא חוזרת עכשיו עם משהו שלדבריה יכול לשנות את המשחק - מותג HAVA ZINGBOIM וסדרת PROPHECY החדשה.
"השקעתי שנים בפיתוח הטכנולוגיה הזו", היא מספרת. "לא רציתי סתם עוד קרם יקר על המדף. רציתי ליצור משהו שבאמת עובד."
מה בדיוק הטכנולוגיה עושה? הטכנולוגיה המהפכנית משלבת שתי גישות מתקדמות - מיקרוניזציה, שהופכת את החלקיקים לזעירים במיוחד (עד פי 1000 קטנים יותר מחלקיק רגיל), יחד עם טכנולוגיית H2MT™ שמאפשרת החדרה יעילה של חומרים פעילים לעומק העור. התוצאה? מוצרי טיפוח שלא רק נשארים על פני העור, אלא באמת חודרים לשכבות העמוקות ופועלים מבפנים.
בנוסף, הפורמולות כוללות את טכנולוגיית Cellular Longevity Response שפועלת ברמה התאית לעידוד תהליכי חידוש טבעיים. זו לא עוד סדרה של קרמים יקרים עם רכיבים אקזוטיים, אלא מדע אמיתי שמבוסס על מחקר מעמיק.
הכוכבים של הסדרה:
PROPHECY LIGHT CREAM - קרם קליל להחייאת העור הקרם מגיע בתצורה קלילה שמתאימה במיוחד לבוקר. מנוסח לחות קלת משקל ומחזקת האלסטיות הטבעית של העור, המרקם הקליל נספג במהירות ומשאיר תחושת רעננות לאורך היום. מחיר: 595 ₪ ל-50 מ"ל
PROPHECY RICH CREAM - קרם עשיר לתיקון נזקי העור המוצר הדגל של הסדרה נועד לתקן נזקי עור עמוקים ולהעניק לחות אינטנסיבית לאורך זמן. המרקם העשיר מכיל פפטידים מיוחדים, ויטמינים ורכיבים אנטי-אייג'ינג בריכוז גבוה במיוחד. התוצאה: עור מוצק יותר, קמטים פחותים וזוהר טבעי. מחיר: 695 ₪ ל-50 מ"ל
PROPHECY SERUM - סרום מרוכז לטיפול אינטנסיבי הפנינה של הסדרה - סרום במרקם ג'ל עם Deep Skin Technology™ ורכיבים פעילים בריכוז הגבוה ביותר. מתאים במיוחד לטיפול בכתמי גיל, צלקות אקנה, קמטוטים עמוקים והאחדת גון העור. מחיר: 685 ₪ ל-50 מ"ל
הסדרה מיועדת בעיקר לנשים מעל גיל 30 שמחפשות פתרונות אנטי-אייג'ינג רציניים. "אני לא מאמינה בנסים", אומרת זינגבוים. "אבל אני כן מאמינה במדע ובטכנולוגיה. וכשמשלבים אותם נכון, אפשר להגיע לתוצאות מרשימות."
האם זו באמת המהפכה הבאה בעולם הטיפוח? רק הזמן יגיד. אבל כשמישהי כמו חוה זינגבוים שמה את השם והמוניטין שלה מאחורי מוצר, כנראה שיש שם משהו ששווה לבדוק.