יש משהו מרגש בלראות דור שני של סופרמודלס תופס את המושכות. קאיה גרבר, הבת של אייקון היופי סינדי קרופורד, כבר מזמן הוכיחה שהיא הרבה יותר מ”הבת של”, וכעת היא מקבלת את ההכרה הרשמית: מותג האיפור NARS הכריז עליה כפרזנטורית הגלובלית החדשה שלו. ואם תשאלו את פרנסואה נארס עצמו, מייסד המותג, העבודה איתה הזכירה לו למה בכלל התאהב בתעשייה הזו.
בגיל 24 בלבד, קאיה גרבר כבר צברה קריירה שרוב הדוגמניות רק חולמות עליה. היא כבשה את מסלולי התצוגה החשובים בעולם, הופיעה על שערי המגזינים היוקרתיים ביותר, וכעת היא מצטרפת לליגה של פרזנטוריות גלובליות של בתי אופנה מובילים.
פרנסואה נארס, שהקים את המותג ב-1994 עם 12 שפתונים בלבד, לא חוסך במילים כשהוא מדבר על הפרזנטורית החדשה שלו. “קאיה היא יופי אמיתי, סופרמודל של היום שנושאת איתה את רוח התקופה של פעם”, הוא אומר. “העבודה איתה לקמפיין הזה הרגישה כמו חזרה לעידן הסופרמודלס האייקוניות המקוריות”.
נארס, שעבד עם כמה מהשמות הגדולים ביותר בתעשייה, מסביר מה מייחד את גרבר משאר הדוגמניות. “הסופרמודלס של פעם היו הרבה מעבר לפנים יפות. מה שקסם לי בהן היה השמחה שלהן, האהבה שלהן למצלמה ולאמנות שבאיפור. מעל הכול, הן נתנו הכול מול העדשה. לקאיה יש את אותה אנרגיה בדיוק. לצלם אותה היה כמו להחיות את הקסם שגרם לי להתאהב בתעשייה מלכתחילה”.
מצידה, גרבר מגלה שהחיבור שלה ל-NARS הוא אישי ועמוק הרבה יותר מעסקת פרסום רגילה. “תמיד היה לי חיבור אישי למותג”, היא מספרת. “פרנסואה היה אחד הראשונים שצילם אותי לפרויקט הצילום האישי שלו, ו-NARS היה מותג האיפור הראשון שקניתי בחיי. הקונסילר והסומק האייקוניים שלהם, ליתר דיוק. עכשיו, להפוך לפנים של המותג בעולם, זו תחושה סוריאליסטית”.
גרבר, שנחשבת לאחת הטאלנטיות המבוקשות כיום בעולם האופנה, ידועה ביכולת שלה לשלב בין עולמות האופנה, היופי והתרבות. היא בוחנת מחדש את סטנדרט היופי העכשווי דרך גישה שמשלבת חדשנות עם קלאסיות בלתי מתפשרת, בדיוק כמו המותג שאותו היא כעת מייצגת.