אירה דולפין בונה קריירה צעד אחר צעד, ועכשיו היא מוסיפה עוד קו חשוב לקורות החיים. משפיענית הכושר והלייפסטייל בת ה-35, שעד היום נחשבה לאחת מאושיות הספורט והתזונה הבולטות בישראל, קוטפת את קמפיין היופי הראשון שלה - ומדובר בעסקה לא קטנה.

דולפין נבחרה להוביל קמפיין חדש של רשת הקליניקות לאסתטיקה ויופי של ד"ר להבית אקרמן, מומחית לרפואת עור, לרגל השקת קונספט חדש בשם "אסתטיקה תהליכית". הקמפיין, שיעלה במהלך חודש ינואר בהשקעה של 300 אלף שקל, יכלול נוכחות בדיגיטל, ברשתות החברתיות ובפלטפורמות של דולפין עצמה.

הבחירה בדולפין לא מפתיעה כשמבינים את הקונספט שהקליניקה מנסה לקדם. "אסתטיקה תהליכית" מציגה תפיסה של טיפולי יופי כתהליך ארוך טווח ולא כפתרון נקודתי, ודולפין, שמזוהה עם אורח חיים בריא, משמעת והתמדה, משקפת בדיוק את הערכים האלה. היא לא מהסוג שרץ לעשות בוטוקס לפני אירוע - היא מהסוג שבונה תוכנית עבודה ומתחייבת אליה.

אירה דולפין נבחרה להוביל את קמפיין דר להבית אקרמן (צילום: שי פרנקו)
אירה דולפין נבחרה להוביל את קמפיין דר להבית אקרמן (צילום: שי פרנקו)

קליניקת ד"ר להבית אקרמן בהרצליה פיתוח נחשבת לקליניקה הגדולה ביותר בישראל בתחום רפואת העור האסתטית, ומציעה למעלה מ-30 טיפולים שונים של מיכשור וטכנולוגיה מתקדמת. בין הטיפולים שדולפין תחשוף בקמפיין: טיפולי לייזר למיצוק העור, מיכשור לשיפור טקסטורה, החלקת קמטים, טיפולי אקנה ושיקום עור עמוק, וגם מערכות אבחון מתקדמות שכוללות מצלמות הדמיה תלת-ממדיות ומערכת לניתוח מצב העור.

"עבורי אסתטיקה היא לא טיפול, היא תהליך שלם שמתחיל בהבנה של הגוף והצרכים שלו", אמרה דולפין על הקמפיין החדש. "החיבור עם ד"ר אקרמן מרגיש טבעי, כי שתינו מאמינות במקצועיות, התאמה אישית ובגישה לחזק את מה שקיים."

עבור דולפין, שביססה קהילה נאמנה של 131 אלף עוקבים והובילה פרויקטים קהילתיים לנשים, זהו צעד טבעי קדימה. היא כבר מזמן הפסיקה להיות רק משפיענית ספורט והפכה למקור השראה לניהול אורח חיים בריא ומאוזן, וקמפיין היופי הראשון שלה רק מחזק את המעמד הזה.