אחרי שנתיים של ורוד בלתי פוסק, נראה שאריאנה גרנדה מתחילה להתכונן לחיים אחרי גלינדה. הזמרת והשחקנית, שמארחת השבוע את "סאטרדיי נייט לייב", ניצלה את הפרומואים לתוכנית כדי לצאת לרגע מארץ עוץ - ולהראות לנו מה עוד יש לה בארון חוץ מכל הגוונים של ורוד.

לצילומי הפרומו לצד חבר הקאסט באוון יאנג (שהופיע איתה ב"וויקד") והאורחת המוזיקלית שר, גרנדה בחרה בשמלת וינטג' של המעצב האגדי בוב מאקי. מדובר בשמלה צהובה-חומה עם דוגמה גיאומטרית, גזרה גבוהה ורצועות בד שמתנופפות לצדדים. סגנון שנות ה-70 בכל פרט.

אבל לא מדובר בסתם שמלת וינטג' יפה. גרנדה והסטייליסט שלה, לו רואש, ידועים בבחירות עמוקות ומחושבות, והשמלה הזו לא יוצאת דופן. זו בדיוק השמלה שקרול ברנט לבשה בפתיחת התוכנית שלה "The Carol Burnett Show" בשידור מ-17 במרץ 1973. בחירה שמסמנת לא רק שינוי אסתטי, אלא גם חיבור להיסטוריה של הטלוויזיה האמריקאית.

אז האם זה אומר שנגמר עידן הוורוד? לא בדיוק. עם עונת הפרסים שמתחילה להתחמם ומועמדות לגלובוס הזהב על שחקנית המשנה כבר בכיס, גרנדה עדיין ממשיכה עם ה"לבוש המתודי" שלה. רק אתמול בלילה היא הגיעה ל"Late Night With Seth Meyers" בשמלת טול בגוון מוב חיוור של פאולו סבסטיאן, עם חצאית מלאה ומחוך כפתורים שיורד מהכתפיים. זה עדיין לוק שמזכיר את גלינדה, אפילו אם לא בוורוד צורח.

נראה שגרנדה מנווטת בין שני עולמות - עדיין מחוברת לדמות שהפכה אותה לכוכבת קולנוע, אבל כבר מציצה קדימה למה שמגיע אחר כך. השמלה הצהובה של בוב מאקי היא כמו קרן שמש ראשונה אחרי תקופה ארוכה בארץ עוץ, רמז לכך שאריאנה גרנדה של 2026 עשויה להיראות אחרת לגמרי.