דרמה בעולם האופנה המקומי: אחרי עונות מוצלחות במיוחד, קבוצת האופנה המובילה בישראל מחליטה לשנות כיוון, נפרדת מנבחרת הכוכבים הנוכחית שלה ומציבה בפרונט את אחת מכוכבות הפופ הגדולות והמשפיעות ביותר בארץ. היום (שלישי) מתפרסם כי הזמרת וכוכבת הרשת אנה זק קוטפת את הג'וב הנחשק ותשמש כפרזנטורית החדשה והמובילה של המותג. זק, שממשיכה לרשום שנת שיא מקצועית עם להיטים ויראליים כמו "ילד שמנת" ושיתוף פעולה בינלאומי עם עופר ניסים, תוביל מעתה את הקמפיינים המרכזיים של החברה.
ההחתמה הדרמטית הזו מגיעה במקביל לסיומם של הפרזנטורים של הנבחרת הקודמת. מי שנפרדות מהמותג הן השחקנית והאימא-לעתיד הטריה קים אור אזולאי אשר חגגה רק אתמול את חשיפת מין העובר, יוצרת התוכן והמגישה ליאל אלי שהיו יחד עם המותג שנה, והדוגמן און רפאלי נפרד לאחר שנתיים, שכולם החזיקו בחוזים נחשקים והובילו את "FOX".
עבור זק בת ה-25 מדובר בצעד ענק נוסף שמבסס את מעמדה לא רק כנסיכת פופ אלא כאימפריית אופנה ומכירות, שעה שהיא קוטפת את אחד הקמפיינים הבלעדיים והגדולים ביותר בשוק הישראלי. אז איך ייראו הפרסומות הבאות של FOX בלי הנבחרת המוכרת ורק עם הטאץ' של אנה? אנחנו ב-TMF כבר מחכים לכל התמונות מהסט!