תפסנו אמש (שלישי) לשיחה את המשפיענית דנה זרמון באירוע השקת הקליניקה החדשה של ד"ר אמיר זרח ״Z Medical Club״, שם היא הגיבה לראשונה לסערת הריטוש של אנה זק. ״תקשיבי לי טוב! לא הייתה פצצה כמו אנה זק. אוקיי? וואו! היא נראית מדהים. באמת, ואם על בחורה כזאת עושים פוטושופ, מה הילדות בחוץ אמורות לחשוב? זה בכלל לא קשור למראה. זו התחושה הזאת שאת כנערה, בדיוק בנקודה הזאת שאת עוד לא לגמרי התפתחת, ועוד לא התמלאת איפה שאת אמורה להתמלא. או שאולי התמלאת יותר מדי ואין פרופורציה לגוף. ואז נוצר מצב שהן רואות את אלילת הנוער שלהן, שעליה עושים פוטושופ״.

דנה זרמון בראיון (צילום :מערכת TMI)

עוד הדגישה: ״אני בכלל לא מאשימה אותה, כי אני יודעת איך הצוותים האלה עובדים. וחצי מהפעמים שראיתי תמונות באמת מרוטשות שלי מכל כיוון - ברמה שלא זיהיתי את עצמי ולא הייתי מעורבת בכלל בהחלטה. זה קורה כל הזמן. אני מאוד מאמינה באמת. וכמה שיותר לדבר את הדברים ולהראות אותם, כי כשאין מה להסתיר, אין סיבה להתבייש בכלום".

עוד הוסיפה זרמון: "ובואי נגיד שאת הגוף שלי אחרי הלידה כבר הראיתי. אני כאילו באמת לא חושבת שאני אמורה להסתיר ולהתבייש בכלום. ואני גם חושבת שזה משהו שהוא מאוד מאפיין אותי אישית. אני לא חושבת שכולן אמורות להתנהג כמוני. אבל אני כן חושבת שכולן אמורות לאהוב את מי שהן״. 

דנה זרמון עם בעלה גיא ביטון ובתם הפעוטה (צילום: פרטי)
דנה זרמון עם בעלה גיא ביטון ובתם הפעוטה (צילום: פרטי)

״ובאמת אפשר גם לרצות לשנות דברים. אבל לא בצורה שגורמת לך להיכנס לאיזושהי טלטלה נפשית ופיזית. כי בסוף הגוף הזה הוא כלי שעושה בשבילנו כל כך הרבה. בין אם זה הדבר הכי קטן וטריוויאלי כמו לנשום ולאכול, שאנחנו לוקחים את זה כמובן מאליו, ובין הדברים אם אלה הדברים הכי גדולים כמו לייצר חיים. בואי, זה לא שעכשיו לא בא לי לרזות. הכי בא לי לחזור לבגדים שלי ולראות את עצמי בשיא שלי. אבל זה בכלל לא משנה, כי הדבר הזה והחיים האלה הרבה יותר גדולים. והגוף הזה הרבה יותר גדול ממידת המכנסיים״.

הצגת פוסט זה באינסטגרם

‏‎פוסט משותף על ידי ‏‎ANNA ZAK‎‏ (@‏‎annazak12‎‏)‎‏

כזכור, לפני כשבוע כתבת וואלה, נוגה הראל, זיהתה עבודת ריטוש ניכרת שנעשתה על תמונה של כוכבת הנוער מתוך צילומים לקולקציה החדשה של מעצב האופנה אלון ליבנה. התמונה המדוברת עלתה לרשת האינסטגרם בשלושה פרופילים שונים - אחת אצל זק, אחת אצל הסטייליסטית שלה, ואחת מטעם ליבנה. כביכול אותה תמונה, אבל במעבר ביניהן ניכרת מאד עבודת הריטוש שנעשתה על התמונה ובה ניכרת הצרת היקפים של זק עצמה.