אין כמו לבלות מחוץ לארץ הקודש ולספוג מעט שמש, בזמן שרוב שאר תושבי ישראל כנראה ינשנשו מחר כרפס מצות ומרור. אז אחרי שהספקתם לקנא בירדן הראל שנסעה לאיי תיאלנד הקסומים, זה בדיוק הזמן לרייר על תמונות מחופשה של הראל אחר - הזמר הראל סקעת ובן הזוג הדוגמן, עידן רול.

אם בשבוע שעבר קראתם כאן שהשניים עלו שלב ביחסים וקנו דירת פנטהואוז חדשה בשווי מיליוני שקלים, אז השבוע סקעת ורול המעושרים והמאושרים כבר ארזו את בגדי הים (התואמים), והמריאו לחופשה מרגיעה בקנקון שבמקסיקו, שם יעבירו את הימים הקרובים.



 

A photo posted by Harel Skaat (@harelskaat) on


סקעת נראה לוהט במיוחד בתמונה שפרסם ברשת, שבה הוא מציג בעיקר שרירים וקוביות בטן משורטטות, במהלך בילוי בבריכה האקזוטית שצופה לנוף הים הקריבי. אם תהיתם, נראה שבין קוקטייל אחד לאחר, השניים לא מוותרים על שעת הכושר - כי התמונה הראשונה שרול, עורך דין בימים שהוא כן בארץ הקודש, פרסם במהלך החופשה, היתה תיעוד שלו מתאמן.



 

A photo posted by Idan Roll (@idanroll) on


 

A photo posted by Idan Roll (@idanroll) on


הזוג הפוטוגני - מבלה אחד לצד השני כבר למעלה מחמש שנים, כך שבנובמבר הקרוב יעברו לגור ביחד בדירתם החדשה. הדוגמן, סיפר בעבר על כוונתו למיסוד הקשר והקמת משפחה בעתיד. האם השניים מנסים לרמוז לנו משהו עם ירח דבש מוקדם?