ג'יג'י חדיד, הדוגמנית המצליחה והבסטוש של קנדל וקיילי ג'נר, האחיות של קים קרדשיאן כמובן, עלתה אתמול על המסלול במילאנו בתצוגת האופנה של מיסוני, כמה שבועות בלבד אחרי שכיכבה כאחת מהמלאכיות של ויקטוריה סיקרט. אז מלבד הדוגמנים והדוגמניות המצליחים שפגשה, הייתה אחד ישראלית שהיא חיבבה ואפילו חלקה איתה תמונה.

ה"איט גירל" האופנתית אבישג נגר, לא נחה ורגע אחרי שהסתיימו הצילומים לעונה השלישית של התוכנית בכיכובה לצד אדל בספלוב, קים וויס ודנה זרמון, עלתה נגר על טיסה ללונדון ומילאנו להסתובב בתצוגות האופנה הנחשבות ביותר.


 

A post shared by Avishag Nagar (@avishagnagar1) on


 

A post shared by Avishag Nagar (@avishagnagar1) on


בין היתר נגר הוזמנה על יד חברת האיפור MAC לסקר את שבוע האופנה. נגר הצליחה להפעיל את קסמיה ולהיכנס בתצוגה של מיסוני במילאנו ל"מאחורי הקלעים", משנכנסה קלטה הדוגמנית הבינלאומית ג'יג'י חדיד שגם כיכבה ב"עקרות בית אמיתיות- בוורלי הילס"  את האיט גירל הישראלית שלבשה במקריות את הלוק הנודע של ג'יג'י של טומי הילפינגר.

חדיד ניגשה לנגר ואמרה לה "איזה לוק הורס יש לך!", משם התפתחה השיחה והשתיים יצאו לעשן סיגריה משותפת, ואף תיעדו את המפגש בתמונה ברשתות החברתיות. העוקבות חובבות האופנה של נגר כמעט והתעלפו למראה התמונה של הבנות, ולגמרי הביעו את רגשות ההלם והקנאה שתקפה אותן. אז מי אמר שאין בחורות נכונות בארץ?

מהפנטת ג'יג'י חדיד (צילום: גטי)
מהפנטת ג'יג'י חדיד (צילום: גטי)

נשמח אם תבוא לבקר. (צילום: יח"צ)
נשמח אם תבוא לבקר. (צילום: יח"צ)