הנה מהומה שאירעה בערב יום הכיפורים שלא ממש שמעתם עליה: הזמר אביב גפן ובנו דילן הרגיזו את תושבי שכונת היוקרה צהלה בת"א, כשנהגו יחדיו בקלנועית והפרו את השקט ברחובות. לפי דיווחים חמים שהגיעו לליאורה, השניים היו די קרובים לילדים הקטנים שרכבו על אופניים ולכאורה סיכנו את שלומם. תושבים בשכונה זעמו על אבא אביב, נזפו בו והבהירו לו שהוא לא מעל כולם בשכונה.

גפן, אנחנו דור מסוכן?
מטעמו של אביב גפן נמסר: ״אביב ובנו דילן מתייחסים מאז ומתמיד ליום הכיפור בכבוד רב. למעט אדם אחד שהעיר להם, לא נאמר שום דבר על ידי תושבי השכונה ולא היה זעם בשכונה. הם נהגו בקלנועית שנוסעת 12 קמ״ש, שזה הרבה פחות מקורקינט, ואף נרתמו לעזרה דחופה להורים של ילד בן 5 שהלך לאיבוד״.

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

אביב ודילן גפן על הקולנועית (צילום: פרטי)
אביב ודילן גפן על הקולנועית (צילום: פרטי)

ביום שבו נפגשו אילון מאסק וראש הממשלה בנימין נתניהו בלוס אנג'לס, הוצג בקצה השני של העיר סרט על נושא ה־AI בהפקת ארנון מילצ'ן. הסרט, ששמו "היוצר", משקף את סכנות הטכנולוגיה החדשה מנקודת מבט עתידנית. לפרמיירה הגיע בנו של ארנון, יריב, המשמש גם כמפיק בסרט. על פי התגובות הראשונות ברשתות החברתיות עם תום הקרנת הסרט, תהיה למשפחת מילצ'ן הרבה נחת מהצלחת הסרט בקופות.

יריב מילצ'ן, גראת' אדוארדס ומייקל שיפר (צילום: Getty images)
יריב מילצ'ן, גראת' אדוארדס ומייקל שיפר (צילום: Getty images)

חיים רביבו ואייל ברקוביץ', כוכבי הנבחרת לשעבר, חיתנו את ילדיהם יום אחרי יום בחוות רונית. בחמישי שעבר חיתנו רביבו ואשתו שגית את הבן, בר, עם גל אוחיון. מי שנעדר מהחתונה היה האח של החתן, רוי, שבדיוק השתתף במשחקה של מכבי ת"א במסגרת הקונפרנס ליג. ג'קי בן זקן, לעומת זאת, דווקא הגיע. למחרת בצהריים חיתן ברקוביץ' את הבת לי עם אביב ממן בחתונה תוססת שבה הציגה אם הכלה, טלי ברקוביץ', את בן הזוג ההייטקיסט אלי כהן.

טלי ברקוביץ' ובן הזוג אלי כהן (צילום: פרטי)
טלי ברקוביץ' ובן הזוג אלי כהן (צילום: פרטי)