ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט שימש בימי מלחמת "חרבות ברזל" המסביר הלאומי שלנו, כשעשה עבודת הסברה נפלאה בתקשורת הזרה. במקביל הוא שיתף בראיון בוול סטריט כי תקפנו על אדמת איראן, מה שעורר לא מעט ביקורות על החשיפה הביטחונית. מאז בנט הוריד פרופיל בכל הנוגע לראיונות בתקשורת והתמקד בעולם העסקי, כשנכנס כשותף בחברת הסטראט "אפ לאסו סקיורטי" המבוססת בינה מלאכותית. 

לפני שבוע הוא חזר שוב להסברה עולמית ונקלע לעימות מול מראיינת ב-CNN, ששאלה אותו האם הוא מרגיש בנוח שחיילים שלנו נכנסו לבית החולים מחופשים להרוג מחבלים. בנט כאמור השתיק אותה בדברי טעם כיאה לבנט והשיב: "למיטב ידיעתי, מדובר במחבלים שהשתמשו בבית החולים כמקלט".

נפתלי בנט (צילום: פול סגל)
נפתלי בנט (צילום: פול סגל)

"הבעיה היא שארגון הטרור משתמש בבתי חולים, בתי ספר וגני ילדים כמקלט. מדובר במבצע די מרשים, זה מה שאנחנו הולכים להמשיך לעשות. אנחנו אף פעם לא מכוונים לפגוע במכוון לנשים וילדים. אם בן לאדן שוכב פצוע בבית החולים, את נכנסת והורגת אותו? התשובה היא כן", הוסיף. בינתיים, בין ראיון אחד לשני לבין השקעה בעולם העסקי, צלם TMI לכד בעדשתו את ראש הממשלה בדימוס יוצא בצהרי היום ממסעדה בתל אביב. בנט תועד בעדשת המצלמה כשהוא מלווה במאבטחים ונהג צמוד.

נפתלי בנט (צילום: פול סגל)
נפתלי בנט (צילום: פול סגל)