נועה ארגמני, שנחטפה לשבי חמאס ממסיבת הנובה יחד עם בן זוגה אבינתן אור, ושחולצה ב"מבצע ארנון", חגגה היום בצהריים (שישי) מסיבה מרגשת שכותרתה: "חזרה לחיים". במסיבה נכחו החברים והמשפחה, ונועה לבשה בגד ים צהוב, בין אם במקרה ובין אם לאו - שהזכיר את סמל החטופים.

אביה שיתף בהתרגשות: "246 ימים שחיכינו לנועה. כל המשפחה חיכתה. ליאורה מאוד חיכתה, והיא כן ראתה והרגישה אותה והקדוש ברוך הוא הגשים את משאלתה. בכנות, לא הכרתי את נועה - וב-7/10 הכרתי אותה באמת, וזה בזכותכם. בזכות החברים הנפלאים שיש לך".

אביה של נועה ארגמני (צילום :צילום מסך אינסטגרם)
נועה ארגמני ואחד מחבריה, דניאל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נועה ארגמני ואחד מחבריה, דניאל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
המסיבה לכבוד שובה של נועה ארגמני, מתוך עמוד האינסטגרם של אחד מחבריה, דניאל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
המסיבה לכבוד שובה של נועה ארגמני, מתוך עמוד האינסטגרם של אחד מחבריה, דניאל (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

נזכיר שרק לפני כיומיים, חשפה נועה באומץ את העדות שלה משבי החמאס. היא שיתפה בפני הדיפלומטים את שעבר עליה ב-7 באוקטובר, בזמן שבילתה עם בן זוגה אבינתן אור שנחטף גם הוא ממסיבת "נובה" ועדיין נמצא ברצועת עזה. "התחלנו לשמוע טילים. ראינו סרטון של מחבלים נכנסים לבית של משפחה ואז הבנו שמשהו חריג קורה ושאנחנו צריכים לברוח. ברחנו במשך ארבע שעות וכל הזמן ירו עלינו", סיפרה.

בסיום ניצלה את הבמה כדי לקרוא להחזרתם של החטופים שנותרו בשבי: "שרדתי את 7 באוקטובר ושרדתי את ההפצצות. שרדתי גם את החילוץ, אבל זה נס. אנחנו צריכים להחזיר את החטופים, לפני שיהיה מאוחר מדי. אנחנו לא רוצים לאבד עוד אנשים בנוסף לכל אלו שכבר איבדנו. הם חוששים יום-יום לחייהם".

לאחר מכן, כלי התקשורת דיווחו על עדותה - אך בצורה שגויה, והיא הגיבה: "לא אתן לעצמי להיות קורבן של התקשורת". היא כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "בסוף השבוע הזה, אחרי הירי, היו לי חתכים בכל הראש ונפגעתי בכל הגוף". ארגמני הדגישה כי היא לא הוכתה, אלא נפגעה מקריסה של מבנה לאחר הפצצה של חיל האוויר. "בתור קורבן של ה-7 באוקטובר לא אתן לעצמי להיות קורבן פעם נוספת על ידי התקשורת", חתמה את דבריה.