כבר למדנו ממקרי העבר כי כל מה שקשור למשפחת קרדשיאן- ג'נר עשוי להיות לא צפוי ומפתיע מאוד ונראה שאתם הולכים (שוב) להיתקע עם הלסת למטה בעקבות ההתרחשות החדשה בגזרה. בשבועות האחרונים המיליארדרית הצעירה, והאחות הקטנה לבית המשפחה המפורסמת מתכננת את מסיבת יום הולדת ה-22 וכפי שהספקתם להכיר את הנפשות הפועלות היא לא הולכת להסתפק במשהו צנוע.

קיילי ג'נר אלילת הקוסמטיקה ארגנה הפלגה יוקרתית במיוחד לכל חבריה ובני משפחתה על יאכטה פרטית באיטליה ששווייה כ-250 מיליון דולר, אבל היום מתברר שיש מצב שהחגיגה הגדולה המתוכננת היא בכלל לא ציון הגיל החדש שלה, אלא בכלל חתונתה! ג'נר נצפתה בשעות האחרונות עולה על המטוס הפרטי שלה בשדה התעופה האזרחי בלוס אנג'לס כשאחריה, עובדי הנמל סוחבים עבורה שמלה לבנה עם שובל ארוך, בתוך כיסוי פלסטיק שיגן עליה. האחות הצעירה לבית המשפחה המפורסמת לא הייתה לבד על המטוס ולצדה נראה גם אב בתה סטורמי, טרוויס סקוט, אמה קריס ג'נר ובן זוגה קורי גמבל, סקוט דיסיק ובת הזוג שלו סופיה ריצ'י.




אותו עובד שסחב את מה שנראה כמו שמלת כלה נשא בידיו גם שק חליפה, כזה שבקלות יכול להכיל טוקסידו מפואר לחתן. אז מישהו אמר חתונה? כי על פי התמונות ומקורבים לזוג, שנמצא במערכת יחסים מאפריל 2017 וחובק ילדה בת 18 חודשים ייתכן והחגיגה הצפויה למוזמנים היא בכלל מסיבת חתונה של השניים. מבטיחים לעקוב ולעדכן.