השחקנית מאיה ורטהיימר נפגשה עם המנחה לירון ויצמן וקיבלה ממנה כמה טיפים לקראת הלידה הצפויה. כזכור, ויצמן ילדה את בתה השנייה לפני כמעט כשנה, רק מספר שעות לאחר ששידרה את תכנית הראליטי 'האח הגדול'. השתיים נפגשו בתחילת השבוע בצילומי הקמפיין החדש של מותג תוסף הברזל "ספאטון", המשווק בישראל על ידי "קבוצת לפידות".

ורטהיימר מאפרת את ויצמן (צילום: לנס הפקות)
ורטהיימר מאפרת את ויצמן (צילום: לנס הפקות)

ויצמן, המשמשת כפרזנטורית של המותג זו השנה הרביעית, פינתה זמן בין חיי ההורות לשני ילדים קטנים ורגע לפני תחילת צילומי העונה החדשה של 'האח הגדול' והגיעה ליום צילומים סוער יחד עם השחקנית והדוגמנית ההריונית, שחזרה רק לפני כמה ימים מטיול בארה״ב עם בעלה, הח"כ אסף זמיר.


לירון ויצמן ומאיה ורטהיימר (צילום: לנס הפקות)
לירון ויצמן ומאיה ורטהיימר (צילום: לנס הפקות)

במסגרת הקמפיין ההומוריסטי, ורטהיימר השתתפה בשעשועון בו ויצמן שאלה אותה שאלות על מה מומלץ ולא מומלץ לעשות בזמן ההיריון. השחקנית ההריונית ציינה לשבח את בעלה, שלמרות שעדיין אין ממשלה ואתם מחכים לראות אם תיקראו שוב לקלפיות, הוא מאוד מעורב בהיריון, מפנק אותה במסאז'ים והולך איתה לכל הבדיקות הנדרשות.

בנוסף סיפרה והפתיעה באומץ הרב, שחשוב לה ללדת באופן טבעי, בלי אפידורל, אבל ממהרת לסייג ולומר שאם לא יתאפשר, הכי חשוב שהילדה תצא בריאה ושלמה. אמן ואמן. 

רגע לפני לידה (צילום: לנס הפקות)
רגע לפני לידה (צילום: לנס הפקות)