סמסו מזל טוב למנחה רותם סלע שחוגגת היום (שני) את יום הולדתה ה-38. היא אומנם מככבת בימים אלה על המסך בריאליטי "הכוכב הבא", אבל במקביל היא החלה בצילומי העונה החדשה של "נינג'ה ישראל". את ערב חגיגות יום ההולדת בילתה סלע בצילומי העונה החדשה של "נינג'ה ישראל". חברי הקאסט וההפקה לא ויתרו על חגיגות הולדתה והחליטו להפתיע את סלע מאחורי הקלעים בסט הצילומים.

הקאסט וההפקה ארגנו לה מסיבת הפתעה קטנה שכללה כיבוד קל, גלידה, עוגה מעוצבת ועוד. צעקו לה סופרייז המגיש ניב רסקין והמגישה החדשה ירדן ג'רבי, החצי השני שלה אסי עזר, אבי ניר מנכ"ל קשת וכל צוות ההפקה של הריאליטי. עם חזרתה הביתה בבוקר לאחר שעות ארוכות של צילומים, חיכו לה ברכות מילדיה ועוגת יום הולדת מעוצבת עם שמה וזרי פרחים.

רותם סלע, ירדן ג'רבי, אסי עזר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רותם סלע, ירדן ג'רבי, אסי עזר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

החצי השני שלה לכיסא ההנחיה, אסי עזר, הוסיף וכתב ברכה מרגשת באינסטגרם: "שותפה שלי. אני כותב פה אחרי עשרים וחמש שעות ללא שינה, כי צילמנו נינג'ה כל הלילה יחד. אחרי שישבתי לידך קרוב לעשר שעות רצוף ושמעתי שכואב לך הגב, שכואב לך הראש, שכואבות לך האוזניים, שהג'ינס מציק לך, שאת עייפה, שאת רעבה, שאת צמאה, שאת עצבנית, שחם לך, שקר לך, שהקפה פושר לך... אחרי ששאלת אותי מאתיים פעם אם לקחת עוד אדוויל למרות שלקחת כבר אחד לפני שעה, אחרי שביקשת ממני לעשות לך חמש פעמים מסאג' ואז צעקת עלי שאני לא יודע לעשות ואז ביקשת ממני עוד פעם לעשות לך מסאג', אחרי שהבאת עוד צלחת במבה לעמדה שלנו למרות שביקשתי ממך לא להביא כי בסוף אני מחסל את כולה לבד".

רותם סלע (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רותם סלע (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"בקיצור - זה היה עוד לילה כיפי איתך, כמו שאני אוהב. לילה שבו צחקנו כמו שני מטומטמים משטויות וקיללנו אחד את השני דברים איומים סתם כי שיעמם לנו. עוד לילה שהיינו שם, אחד בשביל השני. רותם... מזל טוב אהבה שלי, את יקרה לי מאד- גם בירידות, גם בעליות. הלוואי ונמשיך לשוט ככה לנצח- ביחד. אוהב, אסי שלך. ביי, חתכתי לישון כי עוד 4 שעות יש לי פאקינג תור לרופא עור".

רותם סלע (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רותם סלע (צילום: צילום מסך אינסטגרם)