כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן נותנת לכולנו תקווה שהכל אפשרי בחיים. בלי לחשוב פעמיים ובלי רצון להסתיר את התמונות האלה עמוק באלבומי התמונות הסגורים בביתה, שיתפה הכוכבת ואשת העסקים שיש לה 256 מיליון עוקבים באינסטגרם, תמונות שלה מגיל ההתבגרות והיא ממש לא דומה לעצמה.

קרדשיאן שהתלבשה אז קצת יותר כמו אב ילדיה, קניה ווסט, שיתפה תמונות בטי שרט לבנה, ג'ינס רחב ונמוך במיוחד שחשף את תחתוניה, נעליים רחבות, כובע גרב ונזם לאפה. קרדשיאן מרחה אודם אדום כהה על שפתייה וענדה שרשרת קולר לצווארה. אם התמונות לא מספיקות מפתיעות, קרדשיאן החליטה להוסיף סיפור מתקופה זו וביקשה סליחה מאמה, קריס ג'נר.   

קים קרדשיאן, קריס ג'נר (צילום: צילום מסך טוויטר)
קים קרדשיאן, קריס ג'נר (צילום: צילום מסך טוויטר)

קרדשיאן כתבה כי ראתה שהשבוע נחגג "יום הבנות הלאומי" והחליטה להקדיש את הפוסט לאמא שלה ולבנותיה לכשיהיו מתבגרות. "נורת' ושיקגו, בבקשה תקלו עליי כשתהיו בגיל בו הייתי בתמונות. ואמא - אני מצטערת! אני זוכרת שהייתי מקורקעת כאן בגלל שקורטני גנבה את הרכב שלך ונסעה איתו מסביב לשכונה ואיכשהו למרות שלא השתתפתי, בכל זאת הסתבכתי בצרות. אז לא היה לנו שום דבר אחר לעשות חוץ מלהצטלם במוסך. זאת אף פעם לא הייתי אני, רק הקשבתי לאחותי הגדולה וחבריה. הם היו השפעה כל כך רעה ואני כל כך מושלמת ועל זה אני מצטערת".