להילה סעדה יש המון סיבות לחייך; העונה האחרונה של "להיות איתה" בה כיכבה כדמותה של וונסה במשך שלוש עונות נחלה הצלחה רבה ונגמרה בטעם מתוק לעוד, לאחרונה חגגה יום הולדת 39, היא מככבת ב"מלכת היופי של ירושלים", ובקרוב ייצא סרט חדש בכיכובה. בין פרוייקט לפרוייקט פגשנו את השחקנית המוכשרת באירוע השקת מותג האקטיב והלייף סטייל OFFLINE by AERIE, מקבוצת פוקס בוולודרום בתל אביב, לשם הגיע יחד עם כוכבות נוספות לבוקר שכולו פאן וספורט.

הילה סעדה (צילום: שוקה כהן)
הילה סעדה (צילום: שוקה כהן)

"העונה השלישית של 'להיות איתה' בהחלט הייתה עונת סיום מרגשת לכולנו, זו פעם אחרונה שסיפרנו את הסיפור של הדמויות האלה והייתה התרגשות גדולה כבר בזמן הצילומים" אמרה סעדה והצהירה לכל מי שקיווה להמשך, שזו תהיה עונה אחרונה בהחלט. למרות סיפורה על המסך, בחיים האמיתיים יש לה פחות דרמות בחיי האהבה וכשנשאלה האם היא בזוגיות ענתה: "כשיהיה מה לעדכן אתם תדעו".

אז איך גברי ישראל (או הניכר) המעוניינים להתחיל עם סעדה יכולים לכבוש את ליבה? אין צורך במחוות רומנטיות ענקיות או סרנדות מתחת לחלון, אם כי מה שיספיק לדבריה זה "הדברים הקטנים והפשוטים, שיחה כנה או סתם חיבוק ופרחים זה תמיד כיף". 

 בקרוב, תוכלו לראות אותה שוב על המסך, הפעם הגדול בסרטו של ערן ב. י בקומדיה רומנטית ׳מתחתנת׳ שאמור לצאת בחודשים הקרובים לבתי הקולנוע. "צילמנו את הסרט דיי מזמן והיציאה שלו התעכבה בגלל הקורונה וזה ממש מרגש אחרי שנתיים כמעט ללא קולנוע שהכל חוזר". 

עוד הגיעו להזיע בשיעור עם אירה דולפין, להירגע בשיעור יוגה ולפזז לצלילי הדר מרקס: עדי ביטי, תקווה גדעון, אלין כהן, רומי גיאור, אלינה לוי, ליזה ביך ועוד.

עדי ביטי, אלין כהן, רומי גיאור, אלינה לוי (צילום: שוקה כהן)
עדי ביטי, אלין כהן, רומי גיאור, אלינה לוי (צילום: שוקה כהן)

תקוה גדעון (צילום: שוקה כהן)
תקוה גדעון (צילום: שוקה כהן)

אירה דולפין (צילום: שוקה כהן)
אירה דולפין (צילום: שוקה כהן)