לפני שהתייצב בשישי האחרון באולפן של תכנית האירוח "אופירה וברקוביץ'" וביקר שוב את תיפקודו של ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו במשבר הגרעין נגד איראן, הספיק אהוד ברק לטוס לאחרונה ליעד החדש והפופולרי לתיירים הישראליים, דובאי. היוצאים מהמדינה בדרכם לעוד חופשה חלומית בצל נגיף הקורונה, קלטו בעינם את ראש הממשלה העשירי של ישראל, אהוד ברק ממתין בשדה התעופה בן גוריון, לקראת העלייה למטוס.

ברק אומנם נצפה יושב בגפו, אבל הוא הגיע יחד עם לא פחות משלושה מאבטחים צמודים שאבטחו אותו בדרכו ליעד שהפך לידידותי לישראל. כידוע, בפברואר האחרון דווח כי האבטחה של ראש הממשלה בדימוס אהוד ברק, שסיים את כהונתו לפני כעשרים שנה, תוארך לעוד שנה בעלות של 8 מיליון שקלים, הכוללת אבטחה ונהג צמוד עם רכב שרד. אז אם תהיתם לאן הולכים כספי הציבור שלכם, הנה הראיות.

אהוד ברק (צילום: צילום גולשים)
אהוד ברק (צילום: צילום גולשים)

כזכור, באוגוסט 2020 מתח ברק ביקורת על משפחת נתניהו בראיון לחדשות 12 ואמר כי "המשפחה הכי מאובטחת במדינת ישראל, אחת המאובטחות הגדולות, אין עליהם שום איום. זה שיש יריבות וזה שיש שנאה גדולה והיא מוצדקת, זה לא צחוק. יש מיליון אנשים שנזרקו בצידי הכביש. אין שום דבר. אין קבינט פיוס, אין טיפול רציני בקורונה. אין התעסקות עם האתגר החברתי כלכלי. יש סיפור אחד שיושב מעל כל הפוליטיקה, זה מאמציו של נתניהו להתחמק ממשפט ולהגיע למצב של כיפוף ידיים פוליטי כדי להשתלט על מינוי היועץ המשפטי לממשלה, פרקליט המדינה והמפכ"ל". 

תמיד מאובטח. אהוד ברק ונילי פריאל (צילום: אביב חופי)
תמיד מאובטח. אהוד ברק ונילי פריאל (צילום: אביב חופי)