למרות נתוני התחלואה וגל הקורונה הנוכחי נראה שהחיים מתחילים לחזור לאט לאט לשגרה. עם שחרור ההגבלות, הביצה שוב התעוררה -האולמות מתמלאים והאירועים חוזרים. אמש נערכה ב"סינמה סיטי" גלילות, הפרימיירה של "סנולנד" סרטו של יוני זיכהולץ, המבוסס על סיפורו האישי, בו מככבים בתפקידים הראשיים שלומי קוריאט ואורי פפר, ולצידם טלי שרון, נתי קלוגר, שמיל בן ארי, שולה חן, אן בי ואייל זוסמן.

בין האורחים שהגיעו לפרגן למשתתפי הסרט, הגיעו גם הצמד הטלוויזיוני המככב לכם בלי סוף על המסך - אסי עזר ורותם סלע. בטח הייתם מצפים שהשניים, שאפילו מתגוררים באותו הבניין יגיעו יחד לאירוע ויעבירו אותו בדייט זוגי אך למרבה ההפתעה, על פי נוכחים במקום השניים כמעט ולא יצרו קשר במהלך הערב וגם לא התייצבו לתמונה משותפת.

אסי עזר (צילום: רפי דלויה)
אסי עזר (צילום: רפי דלויה)

במהלך קבלת הפנים כל אחד היה בקצה אחר, כשסלע הייתה בחברת פפר ואשתו יעל גולדמן, ואילו עזר נראה בחברת מאור שוייצר. ברגע שהודיעו להיכנס לאולם סלע נעלמה מהיציאה האחורית ועזר, שהתבקש להמתין כדי לעמוד לתמונה עם הקולגה שלו - גילה שהיא עזבה את האירוע. האם חתול שחור עבר בין השניים ואולי זו פרשת יהודה נהרי המרחפת סביב עזר שגרמה לריחוק או שסתם צירוף מקרים והשניים חברים טובים? טרם התקבלה תגובה מצדם של השניים.

יעל גולדמן, אורי פפר, רותם סלע (צילום: רפי דלויה)
יעל גולדמן, אורי פפר, רותם סלע (צילום: רפי דלויה)

כוכבי הערב (צילום: רפי דלויה)
כוכבי הערב (צילום: רפי דלויה)

עוד הגיעו מחוייכים וחגיגיים קווין רובין, נדב אבוקסיס, דין ואני מירושניקוב, צחי הלוי, נועם פרוסט, יובל אברמוביץ׳, מיכאל אלוני ועוד.