הזמרת נסרין קדרי נמצאת בשיאן של הכנות אחרונות לקראת החתונה הצפויה עם רום שמיר שתערך בעוד כשבועיים.  אמש הגיעה קדרי יחד עם ארוסה הטרי ובני משפחתם של השניים לטעימות ובחירת התפריט שיוגש באירוע החתונה שתערך באולם האירועים לאגו בראשון לציון ותועדה במהלך המעמד המרגש.

קדרי שנמצאת בתחילתו של הריון ראשון, תצעד בשביל חופה עם בטן הריונית, ועוקבים מודאגים של אירית רחמים שמפיקה את האירוע של הזמרת הסבו את תשומת לב -TMI לסדרת סרטונים שהעלתה בסטורי בה נראית הזמרת במהלך ערב הטעימות, כשהיא יוצאת להפסקת סיגריה. על פי מקורבים לזמרת, קדרי מעשנת למרות שהיא נמצאת בהריון ולא מדובר באירוע חד פעמי. כידוע עישון בהריון גורם לסיכונים רבים לעובר.

  

נסרין קדרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נסרין קדרי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כזכור, לפני כשנה גם דניאל גרינברג נתפסה בעדשת הסטורי מעשנת כשנשאה ברחמה את הבן השני המשותף לה ולאייל גולן וקיבלה ביקורת רבה מהציבור. בתגובה אז הגיבה לעניין ואמרה "התחשק לי סיגריה. עוד סערה ברשת, אז שוב אנחנו פה, אני תמיד מחזירה תגובה בעיקר על דברים שאני אומרת ועושה בלב שלם. שיתפתי בעבר בכתבה שלי שעישנתי בתקופת ההריון 3-4 סיגריות ביום . בריא? כנראה שלא. מזיק כנראה שגם לא.הכל במינון והכל במידה, נשים יקרות, תחיו, תחוו את ההריון שלכן בדרך שאתן בוחרות. לאף אחד או אחת אין את הזכות לשפוט ולעשות לכן נו נו נו. הכי חשוב שניהיה רגועות, חופשיות, שלוות ומאושרות. מתכון טוב להריון  קל יותר"

מטעמה של נסרין קדרי לא נמסרה תגובה