הזוג הכי מתוק של תעשיית הבידור של הוליווד ומי שנותן את הגרסה האמריקאית ללי בירן ואליאנה תדהר, הם צמד השחקנים טום הולנד וזנדאיה ששיחקו יחד בסרטי "ספיידרמן" והתאהבו גם במציאות. ימים לאחר שהולנד וחברתו זנדאיה נראו בטיול בעיר ניו יורק, הם נצפו מחזיקים ידיים בזמן טיול בבוסטון.

שחקנית אופוריה בת ה-25, נצפתה בסוואג ששמור רק לה עם סוודר צווארון גולף גדול מדי, מכנסיים אפורים, תיק חום של "פנדי" וסניקרס לבנות של "נייקי", בעוד הולנד, גם הוא בן 25, לבש בחולצת טריקו, מכנסיים וזוג נעלי סניקרס של "נייקי אייר מקס". השניים החזיקו ידיים ובשלב מסוים טום הניח את ידה של חברתו בתוך אחד מכיסיו כדי לשמור עליה חמימה.

View this post on Instagram

A post shared by StorageBlue (@storagebluetv)

בשבוע שעבר, הולנד וזנדאיה נצפו נהנים מדייט לילי בניו יורק, שבו צלמי פפראצי לכדו את כוכבי מארוול בזמן שהם יצאו מארוחת ערב במסעדה ב-16 באפריל. לפני כן, השניים לא נראו יחד בפומבי מאז פברואר, כאשר הם יצאו יד ביד להקרנה בניו יורק של סרטו האחרון של טום "Uncharted". למרות שזנדאיה והולנד הופיעו כמה פעמים בפומבי מאז שהפכו את מערכת היחסים שלהם לרשמית, הם לא חולקים פרטים רבים על הזוגיות שלהם - במיוחד לאחר שתמונות שלהם מתנשקים במכונית פורסמו ביולי האחרון.

View this post on Instagram

A post shared by Fany.m (@tiffany.ruiz.m)

בקיץ שעבר השחקן הבריטי אמר ל-GQ מדוע הוא וזנדאיה רוצים לשמור על דברים ביניהם. "תמיד הייתי נחוש לשמור על פרטיות חיי הפרטיים, בגלל שאני חולק כל כך הרבה מהחיים שלי עם העולם בכל מקרה. קצת הרגשנו שנגזלו לנו את הפרטיות שלנו. אני לא חושב שזה קשור ללהיות מוכנים. פשוט לא רצינו". כזכור, לאחר שנים של שמועות בנוגע לזיוגתם, השניים נתפסו מתנשקים ברכב ושמו סוף לשמועות כשיצאו לאור עם אהבתם הרומנטית האחד לשנייה. 

View this post on Instagram

A post shared by Page Six (@pagesix)