פסטיבל החתונה של קורטני קרדשיאן וטראוויס בארקר יצא בסוף השבוע לדרך. אל הכפר הקטן פורטופינו באיטליה הגיעו בני המשפחה המפורסמים והחגיגות החלו. בלי המלוכה ההלויוודים לא התפשרו על מלון בוטיקי נחמד, אם כי את הימים שלהם באיטליה הם מעבירים על יאכטה יוקרתית במיוחד שהייתה בעבר בבעלותם של מעצבי האופנה דומניקו דולצ'ה וסטפנו גבאנה ששוויה מוערך בכ- 14.2 מיליון דולר.

View this post on Instagram

A post shared by Oby Oriji (@oby.oriji)

הנשואים הטריים קורטני, 43, וטרוויס, 46, אמנם נישאו באופן חוקי בבית המשפט בסנטה ברברה, קליפורניה ביום ראשון שעבר, אך אמורים להינשא בטקס מפואר בכפר הדייגים המדהים על קו החוף של הריביירה האיטלקית כבר היום. צלמי הפפראצי בהיסטריה, והעובדה כי המשפחה המפורסמת שוהה מול החוף נותנת הצצה לחיי המשפחה.

ימים ספורים לפני החתונה תועדה קורטני בבגד ים, במהלך בילוי עם בעלה וילדיה מבן זוגה לשעבר סקוט דיסיק. לעומת התמונות המרוטשות המציגות גוף חטוב וחלק, צלמי הפפראצי הצליחו להראות את גופה האמיתי של הכוכבת המפורסמת.

עוד תועדו לוהטים וחגייגים בארץ הפחמימות, קים קרדשיאן ובתה נורת', קלואי קרדשיאן שממשיכה להציג מראה רזה וחטוב, האחיות הקטנות קיילי וקנדל ג'נר וכמובן אם המשפחה קריס. 

View this post on Instagram

A post shared by @glamhore