המגישה ויוצאת "רוקדים עם כוכבים", מעיין אדם, החליטה לקחת ברצינות יתרה את הבחירות החמישיות, ובמקום לפנות אל עוקביה בבקשה שייגשו לקלפיות ויצביעו למען השינוי, היא בחרה לכתוב ברכה מיוחדת לאחת ומיוחדת - ישראל. אחרי הפוסט שהעלתה, אליו היא צירפה תמונה שלה משלשלת את המעטפה אל הקלפי, תפסנו את אדם ממשיכה לארוחת צהריים יחד עם בן זוגה יובל צלנר במסעדת טורקיז. 

הצצה אל מאחורי הפרגוד: מה הפתק שבחרו הסלבס בקלפי?>>>

מעיין אדם חוגגת בחירות (צילום: פרטי)
מעיין אדם חוגגת בחירות (צילום: פרטי)

כמו כן, על הפוסט המדובר כתבה אדם, בפניה למדינת ישראל האהובה: "בוקר טוב יפיופה, אני מניחה שלא עצמת עין מרוב מתח הלילה, למעשה, לא ישנת כמו שצריך כבר כמעט 75 שנה. היחידה בעולם שיש לה שבת ואף פעם אין לה מנוחה. ובכל זאת, היום הזה מלחיץ בהחלט: את יודעת איך את נכנסת אליו - אבל לא יודעת איך את יוצאת. ניתוח זה הליך מלא סיכונים וחרדה אבל אין מה לעשות, צריך לשמור לך על הגזרה. אני יודעת, האחרון לא הצליח, זה מייאש ומתסכל נורא, אבל עם מותניים צרות כמו שלך אי אפשר לקחת סיכון, אין לנו ברירה. ההיסטוריה הרפואית שלך מלאת מלחמות, עלייך להישאר להשגחה ימים ולילות". 

"את חזקה כפרה אל תפחדי, שרדת המון, גם את זה תשרדי. אני זוכרת איך נאנקת כשעקרו לך ישובים מהמותניים ושמעתי שב - 67 כמעט הוציאו לך את העיניים. עברת כריתת גוש קטיף וסיני, זה פלא בכלל שאת פה, בחיי. בטח לא קל לך לעמוד בכאלו לחצים, רוצים שתרזי, שתשתני, שתתמסרי לאחרים. אבל יש דבר אחד שאיש לא יוכל להוציא לך - את הרוח מהמפרשים. את הנשמה שלך, הטובה, החמה, המחבקת. את דרכך, הגינותך, את זכות קיומך הצודקת. כי בואי, עם כל הכבוד, אלו לא הקימורים שהופכים אותך להכי נחשקת בעולם, זהו ליבך שקדוש לכולם".