העדשה המתכווננת של צלם הבית של ליאורה, בנג׳י ויינשטוק, העלתה בחכתה ביום שני בצהריים את שליחנו המיוחד, איתי אנגל, הפעם במבצע נועז במיוחד, כשהוא רוכש ארטיק בפיצוצייה לבנו.

איתי אנגל (צילום: בנג׳י ויינשטוק)
איתי אנגל (צילום: בנג׳י ויינשטוק)

> מועדון הסאדו מאזו הדאנג׳ן ציין השבוע 20 שנות פעילות כואבת תחת המיתוג ״אירופה חוגגת 20 שנות פטיש עם הדאנג׳ן בת״א״. הגיעו במיוחד: הפרפורמיות אוולין פרנטי (ברלין) ואמנדה הול (לונדון). ההתלהבות של המארגנים הרקיעה שחקים: “הייתה מסיבה נורא מיוחדת ומרגשת שנפתחה באופן יוצא דופן כבר בעשר וחצי בלילה והסתיימה קרוב לשבע לפנות בוקר עם מאות רבות של בלייניות ובליינים מהקהילה ומחוצה לה".

יניר, מבעלי המועדון, היו מפורסמים שחגגו והכו שם?
“היו, אבל אני לא יכול לפרט שמות".

> כמה סמלי: ביום שישי שעבר צוינו חמש שנים למותה של נאוה סמל, אשתו של נעם סמל, מנכ"ל הבימה, ואחותו של הזמר שלמה ארצי. ממש באותו יום, בניו יורק, זכתה ההצגה שכתבה סמל, “הילד מאחורי העיניים", בפרס ההצגה הטובה ביותר בפסטיבל הגדול בעולם להצגות יחיד, פסטיבל יונייטד סולו. ההצגה, בבימויו של הבמאי הישראלי יונתן אסתרקין, נעשתה בהזמנה מיוחדת עבור התיאטרון העירוני של סלובניה, הופקה בתיאטרון הסלובני בשנת 2019 ומאז הופיעה בהצלחה בסלובניה ובעולם כולו. פסטיבל יונייטד סולו מתקיים כל שנה בניו יורק בין החודשים ספטמבר לנובמבר וכולל עשרות הצגות מארה"ב ומהעולם.

> הסכסוך בין ראש עיריית הרצליה משה פדלון, לבין איש העסקים אסף קצין מסרב להסתיים. פדלון טען בעבר בישיבה של ועדת ביטחון הפנים בכנסת כי קצין הפעיל נגדו שלל איומים קשים על ידי עבריינים, עורכי דין, יחסי ציבור ומפגינים מול ביתו, והכל כדי להאריך את זיכיון הקיוסקים שלו בחוף הים, שלטענת פדלון שווה עשרות מיליוני שקלים.

עכשיו, כשפעמי שלום נראו בין השניים בעקבות גישור שנערך ביניהם, טוענים בסביבת קצין כי פדלון העלה לפתע כתנאי דרישה אבסורדית, שלפיה קצין יתנצל בפני ראש העירייה בראש חוצות. קצין סירב, פדלון זעם וכל ההסכמות בוטלו. דוברת עיריית הרצליה מסרה בתגובה: ״ראש עיריית הרצליה משה פדלון ימשיך לפעול למען תושבי העיר ולשמירה על נכסיה הציבוריים״. קצין בחר שלא להגיב.

משה פדלון (צילום: מולי גולדברג)
משה פדלון (צילום: מולי גולדברג)