הבוקר (ראשון) התרכזו מאות אנשי תקשורת בכנס חירום למען השידור הציבורי, במחאה על כוונת שר התקשורת, חה"כ שלמה קרעי מהליכוד, לסגור את תאגיד השידור הציבורי. בין הנוכחות בכנס, שאורגן ביוזמת ארגון עובדי התקשורת וארגון העיתונאים והעיתונאיות, היו מגישת חדשות 12 יונית לוי שנתפסה בקהל עצבנית לנוכח הדברים שנאמרו בכנס. 

מלבדה תפסנו בעדשת המצלמה גם את הכתבת לענייני צרכנות ומגישת החדשות של ערוץ 13, נגה ניר נאמן, שתועדה נסערת וכשאינה מצליחה להחזיק את הדמעות. מלבדן, באירוע החשוב התייצבו עוד רבים מהערוץ - הילה קורח, אלמוג בוקר, ספי עובדיה, אור הלר, נגה ניר נאמן, ליאור קינן, ברוך קרא, מתן חודורוב, אביעד גליקמן, מירי מיכאלי ואחרים.

נגה ניר נאמן (צילום: אבשלום ששוני)
נגה ניר נאמן (צילום: אבשלום ששוני)

במהלך כנס החירום עלתה מגישת החדשות איילה חסון לנאום ואמרה: ״גדלתי בשידור הציבורי. אחרי שסגרו את ערוץ 1 באופן פורמלי ועם פתיחת התאגיד פוטרו מאות עובדים, ככה באמצע החיים ללא כמעט יכולת למצוא עבודה חדשה, ללא סיבה לקום בבוקר. זה היה אכזרי, אנשים שהיו בלב העשייה נזרקו בצד הדרך. זה המחיר הכבד של סגירת מקום עבודה. אז כל מי שיש בו גרם של נשמה לא יכול להסכים למהלך אכזרי של סגירת מקום העבודה. אני לא אסכים ככל שאוכל ואני מקווה שאוכל. שידור ציבורי מכספי הציבור שחייב להיות למען הציבור, אחריות גדולה מאוד. אסור שרק בעלי הון יחזיקו בערוצי תקשורת. אסור לפטר עיתונאי ימני או שמאלני בגלל תפיסות עולם. זה מדרון חלקלק". 

איילה חסון (צילום: אבשלום ששוני)
איילה חסון (צילום: אבשלום ששוני)