רשימת האסון

 
אורן ברזילי 

אורן ברזילי ( צילום: אור גפן)
אורן ברזילי ( צילום: אור גפן)

הו, האימה: למרות קורות החיים האמנותיים, חיננית לא מעבירה סלקציה אל תוך ליבה את אורן ברזילי הלארד, רק כי הוא אינו מסוגל להרפות מהאובססיה לאקסית, וכעת הוא גם רוכש את מחלצותיו באותו בזאר גרושות: עליונית בעלת אפיל שמושך לא גרופיות אלא קרציות, סמרטוטישרט שהיתה פעם לבנה, סקיני ג'ינס מהימים האפורים ופתרון הנעלה שמצעיד אותו אל הצד האפל במדור.


אופס, הצליח לך: אתה צריך סטייליסטית אישית וחיננית פנויה.

חיננית חומדת: מקווה שמשלמים מהמם ב"מחוברים".

שקר כלשהו: אם כן, דבר איתי.

דודו כהן מעפולה

דודו כהן (צילום: אור גפן)
דודו כהן (צילום: אור גפן)

הו, האימה: ניחוחות הייאוש של וודקה רד-בול ועשן סיגריות הסגירו את הסינדרלה מעפולה וככל הנראה הקסם של דודו כהן פג הרבה לפני שהשעון קבע חמש עשרה דקות לחצות: פריזורה סאחית, סמרטוטופ מוחץ מפרומים, מוכנוס עם אפקט של פסוריאזיס ושוז לטוטאלוק אחר לגמרי.

אופס, הצליח לך: אין לך מושג מה לא בסדר באאוטפיחס שלך וזה מקסים.

חיננית חומדת: לצערה של חיננית, הפיה הטובה שי מיקה יפרח לא תצליח גם הפעם להציל אותך מעצמך (ראו אייטם בהמשך).

שקר כלשהו: אבל אתה כזה משעשע אז בוא ונהייה חברים, טוב?


קותי סבג 

קותי סבג (צילום: אור גפן)
קותי סבג (צילום: אור גפן)

הו, האימה: הפלורסנט המקולקל הזה מסרב להידלק למרות שחיננית כבר לחצה על המתג שלו יותר ממספר פעמים, ולא מדובר בחוסר במזומנים כדי לשלם את חשבון החשמל, אלא סתם טוטאלוס של גרדת רבתי שעוטה בקביעות קותי סבג. חמוד, הארנק שלך ממולכד או שתמיד העדפת לשמור את הג'ובות שלך מתחת לבלטות ובמקום להתעדכן באאוטפיט מחמיא חיננית נאלצת לבזבז פלאש על ז'קט בייקרים מעורר פיהוק, סמרטוטישרט, מוכנוס עם בעיית גרדת ואולסטאר שבקטריות הקימו עליהם מאחז התנחלות?

אופס, הצליח לך: ממה אתה כל כך מרוצה? הארון שלך דיזאסטר.

חיננית חומדת: גישה למאגר הנפט החדש שנמצא לאחורנה ואז לארון הבגדים שלך.

שקר כלשהו: יש לך במקרה להשאיל לי מצית?

אדל בספלוב

אדל בספלוב (צילום: רפי דלויה)
אדל בספלוב (צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: האם ללאה שנירר נעלם תיק של שאנל 2.55 מהארון? לא, אחרת איך אתם תסבירו את הלחמת אקססורי יוקרה זה באאוטפיחסה של אדל בספלוב שככל הנראה כובס במי השפכים הרדיואקטיבים של הירקון? טייק א-לוק וזרקו אותו לחירייה: מוכנוס מג'ינס שדגי פירנה מוטנטיות נגסו בסיביו, טישירט אגבית וכפכפת מחרודה. אופס, הצליח לך: חיננית התמסטלה מניחוח הפדיקור ולא בטוח שזה רק מה'טיפקס' שמשחת על בהונותיך.

חיננית חומדת: יש לך מזל שמחלקים באיוונט זה סניקרס. מקווה שלהבא לא יחסרו לך שוז.

שקר כלשהו: אמשיך לעקוב ואדווח.

קים אקפי

קים אקאפי (צילום: רפי דלויה)
קים אקאפי (צילום: רפי דלויה)

הו, האימה: רק בלבנט ניתן למצוא איט גירל כמו קים אקפי במעמד של חלוקת שוזט לסלבס נזקקים וכשהיא עטויה במראה שלם של סטודנטית מהבין-תחומיחס. מי אמר אוקסימורון ולא קיבל? טופ וננו מוכנוס מפחי אשפה של נערת מועדונים מבוקרשט שהתאימו לשיזוף בגון ממליגה הרגו לחיננית את התיאבון לנגוס בך.

אופס, הצליח לך: לאיפה נעלמה טבעת האירוסין המפוצצת אישונים שלך?

חיננית חומדת: שלא תעזי להיעלב ולא להזמין אותי לחתונה שלך עם בחל"ך, שמעת?!

שקר כלשהו: מבטיחה להביא איתי צ'ק מכובד.

רשימת הפאסון

אורנה דץ 

אורנה דץ (צילום: אור גפן)
אורנה דץ (צילום: אור גפן)

אופס, הצליח לך: חיננית מרימה לאורנה דץ בגלל שהשנייה השכילה להיצמד אל יחידת פאשן שחורה המורכבת מטופ מחמיא לפיגורה לא מתכלה ולחצאית וולנים עשירה שסותמת לכלבתכם הנאמנה את הלוע. איך עשית את זה, ביץ'?

הו, האימה: גם המקיאז' המדוייק והפריזורה המטופלת מרימים לדצה את הוודג' ואין פה התערבות פולשנית של בוטוקס.

חיננית חומדת: לא יודעת מי הסטייליסטית שלך אבל כדאי לך לתת לה העלאה במשכורת.

שקר כלשהו: ושלא תתני לחצי מחמאה ממני לעלות לך לראס ולהתחיל חלילה לחפף, ברור?

טהוניה רובל

טהוניה רובל (צילום: אור גפן)
טהוניה רובל (צילום: אור גפן)

אופס, הצליח לך: חיננית עדיין לא יצאה מההלם של מיצוב האוביקטית הקודמת ברשימת המתלבשות הטובות, וכמו בפוסט טראומה היא עובדת על מודוס רובוטי כשבחרה ממניין הפאשניסטיות בשלולית המקומית את טהוניה רובל באנסמבל מדגיש חוזקות של ברבור שחור נוטף אלגנס: הפריזורה מושלמת כמו גם המקיאז', וטופ קרושה צוות לחצאית תואמת ולתחתית בפרופורציות מדוייקות. וואו.

הו, האימה: יש מצב שכל הסלבס משאילות ממישהי מסתורית אחת את אותן שוז כל שבוע מחדש? (כמו שעשו אליענה תדהר ודר זוזובסקי בחתונה של רוני דלומי) די כבר עם זה!

חיננית חומדת: הבאה שתראה עם הסנדלת הזאת תחטוף ותצטער על הרגע שיצאה מהבית.

שקר כלשהו: זה לא שקר, ראו הוזהרתן. וגם אתה, סתיו סטרשקו.

עדי שילון 

עדי שילון (צילום: אור גפן)
עדי שילון (צילום: אור גפן)

אופס, הצליח לך: מה קורה פה? למה עדי שילון פורצת את גבולות הצד הזה של חיננית ועוד מעלה חיוך על שפתותיה? ואיך מי שהיתה הוודג' הלאומי לקאמל טואו ולפחמימות ריקות הצליחה להמיס את מקלידת שורות אלו? האם זה בזכות פריזורה עם ברק של משי? מקיאז' זוהר? האם זאת השמלה הקיצית עם פתחים לאוורור שלא כוללת מתחתיה מחטב? מה נהייה? פייר, לא יודעת איך עשית זאת אבל תמשיכי כך.

הו, האימה: הסנדלת יוזו'רלית מן הל ואף כעורה. הכנסתי לך, בום!

חיננית חומדת: געגועי למיס שילון מן העבר, זאתי עם הפריזורה בגון וסת רדיואקטיבית של כבשה, מקיאז' של ילדת אימו שיכורה ומלתחה בכל תווך המידות חוץ מאלו של שילון בעצמה.

שקר כלשהו: אל תתייחסי לולי, חיננית סתם מקנאה שאת כן רזה.

יאללה תעמיסי | שי מיקה יפרח

שי מיקה יפרח (צילום: אור גפן)
שי מיקה יפרח (צילום: אור גפן)

חיננית החלה לקבל טיקים באישונים אך ראתה את שי מיקה יפרח צועדת מולה בטוטאלוס שמורכב מהדפסים וצבעוניות של תפאורת מסיבות אסיד בטבע במזרח אירופה ואין פה אף לא איזה פטריית הזייה אחת בשלוף כדי לחשמל את אישוני המתבוננת מעונש בלוטות טעמה של זאת. הצילו!

פינת הנעל | מייקל לואיס

מייקל לואיס (צילום: רפי דלויה)
מייקל לואיס (צילום: רפי דלויה)

הדרך של מייקל לואיס להיראות אינטלגנטי ומשכיל היא להידחק אל תוך נעליים של הייטקיסט מובטל וככה הוא רוצה שחיננית תחשוק בו? כפרות, אתה ז'ארד ולארד ולירד ולורד מידי מכדי להתאמץ, פעם הבאה פשוט תבוא עם הסניקרס הקבועות שלך, גם ככה כולנו פה נחלום להשיל אותן ואת השאר ממך.

ממים של בלונדינית | ברק אדרי ומייקל אלרוי

ברק אדרי (צילום: אור גפן)
ברק אדרי (צילום: אור גפן)

מייקל אלרוי (צילום: אור גפן)
מייקל אלרוי (צילום: אור גפן)

מדגמנים חליפות למותג של ליאור ודורין סגול, וחיננית גורסת: אלוהים נותן לדגמן חליפות חתן וומפיר מטרנסילבניה לאלו שאין אישור להתחתן בישראל.