רשימת האסון

יאנה יוסף 

יאנה יוסף (שוקה כהן)
יאנה יוסף (שוקה כהן)

הו, האימה: ליאנה יוסף המתחזקת יש בעיות עם אלו שבוחרות בבגדים חשופים. לעומתן, היא, בת שבת צנועה, לא תשיל משכבותיה או חלילה תחשוף גופה לאור הפנסים והפלאשים היוקדים עליה משל הייתה סטנד שווארמה מתקלף במינגלינג של אירועים חברתיים. לחיננית אין בעיה עם זה, אבל למה להגיע לאיוונט פאשן עם סוודר שכבשים אומללות היו צריכות לעבור עבורו גז ומוכנוס כה הדוקים שיכולים למנוע חבלות רבייה? יריקה לבאר הגלאם שממנה שתית בעבר או סתם טעם רע?


אופס, הצליח לך: כשכולם, כולל חיננית, מקנאות בך על גזרתך הנערית, את יודעת שעשית משהו טוב בחיים האלו.

חיננית חומדת: את המטבוליזם של יוסף, ברור.

שקר כלשהו: את המלתחה תשאירי לגמ"ח וצאי כבר לשופינג עם לינור אברג'יל. היא יכולה ללמד אותך שיעור חשוב על שילוב של צניעות וזוהר. לחבר ביניכן?

צחי הלוי 

צחי הלוי (צילום: שוקה כהן)
צחי הלוי (צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: יכול להיות שזה היום הזה בחודש של חיננית שמעביר אותה על דעתה, אבל נראה לה שצחי הלוי גם הוא נפגע של תסמונת קדם־וסתית, ולכן יצא את ביתו כשהוא בטוטאלוס עצוב, דהוי וכזה שגורם לצופה לתפוס ממנו צעד אחורה. לא, אחרת איך אתם הייתם מסבירים את בחירת המראה השלם הזה שמכיל חולצה גברית לא למידותיו, בעלת אפקט מצ'קמק, שהושלכה כמו טוניקה מעל מוכנוס בויפרנד מחרודים וסניקרס יוזו'רליות? גבר ישראלי סחי ממוצע? יכול להיות.

אופס, הצליח לך: חיננית מחפשת כוכבים בולטים בנוכחותם שיכולים להעניק השראה לאזרח הפשוט, וזה לא אתה, ניצלת.

חיננית חומדת: אתה יודע חמוד, לפעמים כששום דבר לא מסתדר אפשר סתם לבטל את המונית ולהישאר בבית. תפנים זאת להבא.

שקר כלשהו: בקיצור, להזמין לך מונית הביתה?

מלי לוי 

מלי לוי (צילום: שוקה כהן)
מלי לוי (צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: לרגע נבהלה חיננית שמלי לוי היפה הייתה צריכה לקטוע את גפיה העליונות כדי להיכנס לחליפה הזאת, ובשביל מה? בגלל הצבעוניות המחווירה שגורמת לשחקנית לעבור אודישן למחזמר על חייה של הלו קיטי? אבל אז הצליחה הראשונה להבין שהשנייה הניחה את הז'קט על שכמותיה וכמו כל העדר, דילגה על אופציית השרוולים.

אופס, הצליח לך: בואי נסכים שמשיעור פאשן זה למדת לא לבחור באאוטפיטים בעלי גוון זהה לצבע העור שלך. אוקיי?

חיננית חומדת: תנו לי רגע, אני עדיין מנסה להבין איפה מתחילה לוי ואיפה נגמרת החליפה.

שקר כלשהו: אבל השוזט חמודות.

 לי לוי 

לי לוי (צילום: שוקה כהן)
לי לוי (צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: האם לי לוי התחילה לקחת שיעורי סטיילינג מצחי הלוי או שהשמש הישראלית טמטמה לנו אותה לגמרי? המראה השלם לא מחמיא לנתוניה המעולים והוא אגבי, לא עדכני ובעיקר יוזו'רלי.

אופס, הצליח לך: נאדא, זירו, גורנישט. קאפיש?

חיננית חומדת: את העיניים התכולות, גם ככה את לא יודעת מה לעשות איתם מול הראי. הבי לי אותן בבקשה.

שקר כלשהו. מבטיחה להחזיר אחרי הוויקאנד הבא.


רותם זיסמן 

רותם זיסמן (צילום: שוקה כהן)
רותם זיסמן (צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: אפילו שחיננית מחבבת את רותם זיסמן המתוקה, היא לא מבינה למה הייתה צריכה השחקנית להגיח לאיוונט זה אחרי שעשתה שופינג בפוראבר וויז'ה. נראה שהיא יצאה משם כולה דודתית עם פריזורה סתורה בעלת קצוות דהויים, כותנת מלבנית עם אנכים, שאת פשר בעיית הטריגו הזאת אין לחתומה על המדור כוח או סבלנות לפתור.

אופס, הצליח לך: את הראשונה שהיא עוד לא בת 35 וכבר עטתה את מדי הפנסיה.

חיננית חומדת: בטח שלא את השוז הפרחוליות.

שקר כלשהו: אבל ברוכה הבאה למדור!


רשימת הפאסון

לוסי דובינצ'ק

לוסי דובינצ'יק (צילום: אביב חופי)
לוסי דובינצ'יק (צילום: אביב חופי)

אופס, הצליח לך: חיננית לא יודעת מה עובר על לוסי דובינצ'ק המוערכת, אבל בעשרים השניות האחרונות עשתה השחקנית קפיצה מטורפת משופינג בחירייה לכזה בכיכר המדינה. ועדיין, למרות שישנם שפצורים אחרונים ונחוצים בהידוק המראה השלם של זאת, נבחר לפרגן לשועלת האירועים האדמונית בשל שמלה היוצרת טקסטורה נפלאה של משחקי שקיפות המעוטרת ברקמות מושלמות מעולם הקימונו היפני, לנז'רי נהדר וזירו מאמץ בגזרת המקיאז' והפריזורה.

הו, האימה: אני לא מאמינה שאני אומרת את זה, אבל נוותר לך הפעם על השוז. אבל פליז אל תפסיקי כשאת כל כך קרובה לשבור את תקרת הזכוכית של ביגודית ויצ"ו המזוהה עמך.

חיננית חומדת: אז רגע, יש לך סטייליסט?

שקר כלשהו: דברי איתי.

קארן דונסקי

קארן דונסקי (צילום:שוקה כהן)
קארן דונסקי (צילום:שוקה כהן)

אופס, הצליח לך: רואים, חיננית לא משליכה את הסלבס שלה לעת זיקנה, כשהיא מציגה את הממצא הארכיאולוגי הנ"ל, להלן קארין דונסקי. בנות, שימו לב כיצד עושים זאת בלי זיעה מיותרת; בסך הכל שמלה שחורה קטנה, סריג מתוחכם ואקססוריז שחיננית מבקשת לקבל מדונסקי, יום אחד - עוד המון המון שנים - בירושה. תודה מראש.

הו, האימה: חיננית הוולגרית גם הייתה רוצה גישה לארון הבגדים של אושיית האופנה הזאת, אבל לטס' וודג' איט - שום דבר לא יעלה עלי.

חיננית חומדת: תארזי לי גם את השוסור בבקשה.

שקר כלשהו: נכון שתמיד רצית בת? עדיין לא מאוחר לאמץ אותי.

יעל גולדמן 

יעל גולדמן (צילום: שוקה כהן)
יעל גולדמן (צילום: שוקה כהן)

אופס, הצליח לך: למרות שהסדרה הזאת התרסקה, יעל גולדמן מנסה את מזלה בטוטאלוק של "נשות הטייסים". חיננית לגמרי מחבבת את הגוון החיוור של שמלתה בשילוב מעיל בעל הווי צבאי, פריזורה נוסטלגית ומקיאז' נהדר.

הו, האימה: אולי תלמדי את מלי לוי איך לובשים גון פודרה בלי לגרום לחיננית לשברי מאמץ בקרניות, אוקיי?

חיננית חומדת: תארזי פה הכל בבקשה.

שקר כלשהו: לא להתקמצן, גם את השוז בבקשה.




ממים של בלונדינית | שני זיגרון וארבל קינן 

שני זיגרון וארבל קינן (צילום: שוקה כהן)
שני זיגרון וארבל קינן (צילום: שוקה כהן)


שתי ציפורים, מכה אחת | ירדן הראל והילה סעדה 

הילה סעדה וירדן הראל (צילום: שוקה כהן)
הילה סעדה וירדן הראל (צילום: שוקה כהן)

קוראים יקרים, על מי חליפת הקראטה עובדת טוב יותר פה? האם על הילה סעדה, שעשתה את זה לגמרי לא רע, או על ירדן הראל, שהצליחה להעניק למראה שלם זה ניחוחות אביביים? עזרו לחיננית להחליט, ואולי תזכו בפרס של הגנה עצמית בפני פשעים אופנתיים משפחתכם הנאמנה.

פינת הנעל | נטלי דדון 

נטלי דדון (צילום: אור גפן)
נטלי דדון (צילום: אור גפן)

מנזקי הסלפי: נטלי דדון מהלכת בשקפקפים מפלסטיק, כמו אלו שהיו לכולכם במקלחות הבקטיראליות בשירות הצבאי, בעלות גלזורה של נצנצים מטורללת פלאס גרביים בצבע ורוד כאחרונת ההיפסטריות ממוסקבה. זאת אמירת הפאשן של אושיית האינסטגרם? חיננית מאחלת לך לעשות סדר פסח דחוף, מעכשיו.

XOXO | ג'ולייטה

ג'ולייטה (צילום: אור גפן)
ג'ולייטה (צילום: אור גפן)

הפעם בוחרת חיננית לפרגן לג'ולייטה, רק כי זאת הצליחה בעזרת חולצת טריקו, סקיני ג'ינס, שוז טחונות מזן אולסטאר ומעיל מחויט לתקתק מראה שלם שעובד מעולה באיוונט יום. רק אם יש לך גזרה מושלמת. ביץ'.