רשימת האסון
סלבקו קאלזיץ'

סלבקו קאליזיץ' (צילום:אור גפן)
סלבקו קאליזיץ' (צילום:אור גפן)

הו, האימה:
הלא ייאמן קרה, ומשאית האשפה הוריקה את היורו־טראש היישר אל לוע המדור של חיננית. כעת היא שמחה להציג בפניכם את סלבקו קאלזיץ' ממונטנגרו. ולא, למרות הדמיון המרשים, הוא לא כיכב בסרט "אווטאר"; קאלזיץ' מתמודד על הדוז פואה באירוויזיון. ודווקא בגלל הדמיון לבני הנאבי מאותו הסרט, ובשל סמרטוטופ צ'יפי, מוכנוס סינתטיים ופריזורה מבעיתה, חיננית ממליצה על טרנספר לכוכב ההוא, פנדורה.

אופס, הצליח לך: חיננית מתה על קווירים, אבל על כאלה עם בלוטות טעם תקינות.

חיננית חומדת: דארלינג, הפריזורה כזאת היסטרית או שזאת שזירה?


שקר כלשהו: אל דאגה, חיננית נותנת את מלוא הנקודות שלה בשבילך.

אביחי אוחנה

אביחי אוחנה (שוקה כהן)
אביחי אוחנה (שוקה כהן)

הו, האימה: אך חגג אביחי אוחנה 28 אביבים, וחיננית קיבלה פריחה עקב טוטאלוס סחי ומרדים, שככל הנראה מורכב מ־30 אחוז כותנה ו־70 אחוז קרטון ממוחזר. הלוק הזה מעניק לזוכה "האח הגדול" אפיל של פנסיונר קפוץ, נוקשה, לא עדכני ופריפריאלי.

אופס, הצליח לך: אתה תמיד יכול להגיד לעצמך לאחר שתקרא את האייטם "אבל אני כבד רואי". אחלה תירוץ כדי לסמן את חיננית בתור הביץ' המרירה וחסרת הרחמים כשזה מגיע לאיוולות כמו בגדים.

חיננית חומדת: מעניין מה סטיבי וונדר והלן קלר עשו כשרצו להוציא לאנשים את העיניים באיוונטים.

שקר כלשהו: אולי פשוט תיקח סטייליסט?

קורין גדעון

קורין גדעון (שוקה כהן)
קורין גדעון (שוקה כהן)

הו, האימה: ספיקינג אוף "האח הגדול", הנה דודה קורין גדעון בעוד אנסמבל שמרני הגורם לארז טל המקשיש להתנאות בהילה יותר עכשווית: ראו איך טופ נאה, אך חסר אופי, צוות עם סקיני ג'ינס מוחצי יכולת להתרבות, שסגרו לגדעון את העונה עם חוסר חשק של הצופה לקבל ממנה עוד. מעניין מי תהיה המחליפה שלך בריאליטי אצל הזכיינית רשת. יותר אזוטרי מזה לא יכול להיות.

אופס, הצליח לך: המקיאז' מצטיין ונמצא כמושלם, וגם הפריזורה המיוחדת נסבלת.

חיננית חומדת: הבי לי מיד את האקססוריז. חיננית הפרחולה מתה על מותגים.

שקר כלשהו: מבטיחה להחזיר לך.


דנה זרמון 

 דנה זרמון (צילום: שוקה כהן)
דנה זרמון (צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: "אלוהים נותן אבא טחון וטוב טעם (וגם לארד ברמות!) לבנות ששורפות את הג'ובות שלו על סמרטוט רצפות אפור של ניקול, שחלטר כסמרטוטופ לא מחמיא". כך הקלידה חיננית בסמארטפונה עת ראתה את דנה זרמון היפה מבזבזת עוד פריים ועוד פלאש על אאוטפויה מטופש.

אופס, הצליח לך: מרוב עצבים על האיט גירל (וברור שגם מקנאה עזה), סרה הבלונדינית לחשבון האינסטוש של האובייקטית ושמחה לגלות שאנסמבל מבריח לייקים זה לא תועד. הקלה.

חיננית חומדת: את המוכנוס, השוסור והשוזט אלי ועכשיו.

שקר כלשהו: אוקיי, במחשבה שנייה אולי לא עכשיו־עכשיו, אבל אחרי דיאטת המיצים פוסט־חג הפסח והמימונה, הכל בוודאי ייסגר עלי.

יוליה פלוטקין

יוליה פלוטקין (צילום: שוקה כהן)
יוליה פלוטקין (צילום: שוקה כהן)

הו, האימה: מי היה מאמין שהדפס צילום הרנטגן של יוליה פלוטקין על שמלתה הא־סימטרית והמודרנית, אך אגבית, יגרום לחיננית לרתיעה? תמיד יש פעם ראשונה. ברוכה הבאה לצד הקלולסי של המדור.

אופס, הצליח לך: הפעם אפילו הפודל המרשים שעל ראשך לא הצליח להציל אותך מעונשו של אאוטפיט יוז'ורלי זה.

חיננית חומדת: הפעם כלום.

שקר כלשהו: לא נורא דארלינג, יצליח לך בפעם הבאה.


רשימת הפאסון

גלית גוטמן

גלית גוטמן (צילום: אור גפן)
גלית גוטמן (צילום: אור גפן)

אופס, הצליח לך: כשאלוהים נותן לך לייקרה, עשי ממנה אוברול מפוסל בעל דיטיילים אלגנטיים שמחמיאים למידותיה הביוניות של גלית גוטמן, האלילה של ישראל.

הו, האימה: כמו כל האומה, גם חיננית מאוהבת בדינוזאורית היפה הזאת, והיא מרימה פה את הכפפה ומציעה לשר האוצר, מר משה כחלון: פועלה החשוב של המגישה והדוגמנית אהוב על כולנו, והוודג' ממש עתיק. לא הגיע הזמן שנדפיס אותו כבר על שטרות של כסף וניתן לו את הכבוד הראוי לו?

חיננית חומדת: דמיינו לכם שטר של 500 שקלות עם דמותה המושלמת של גוטמן. חלום. ללכת לקניון פאשן כלשהו, ושהוודג' המודפס של הטאלנטית ישלם על הכל.

שקר כלשהו: לזה קוראים סגירת מעגל.

עינת ארליך

עינת ארלין (צילום: שוקה כהן)
עינת ארלין (צילום: שוקה כהן)

אופס, הצליח לך: הנה אאוטפיט בסימן קיץ שלא נופל לתהומות השלוכיות העצובות, והוא אפילו קל לתפעול, אם יש לכן זרועות ברזל, וכוח הגרביטציה לא הותיר בכן את עונשו, כמו שמיז עינת ארליך מציגה פה. בסך הכל, פריזורה נקייה ומוברשת, מקיאז' מאיר ומינימלי, טופ בגוון עשיר ומחמיא, אקססוריז שווים וזירו סקיני ג'ינס.

הו, האימה: חיננית שוקלת לצרוב את עצמה בשמש מרוב קנאת השיזוף.

חיננית חומדת: העבירו את הכל אלי בבקשה.

שקר כלשהו: עם בורקה מעל, זה ייראה עלי נפלא.

מעיין אשכנזי

מעיין אשכנזי (צילום: שוקה כהן)
מעיין אשכנזי (צילום: שוקה כהן)

אופס, הצליח לך: חיננית שמה לב שידה של מעיין אשכנזי כבר לא קלה על הקולב בארון בגדיה: ראו כמה מקסימה שמלה קיצית זאת (למרות האורך המוזר) על אשכנזי בשילוב פריזורה מתוקתקת, מקיאז' מפסל ואקססוריז שלא גורמים לשפחתכם הנאמנה לעצבים.

הו, האימה: שתדעי לך שחיננית מתחנפת אלייך רק כי היא שמעה שחזרת להיות מאמנת כושר, ולט'ס וודג' איט, חיננית היא בטטה.

חיננית חומדת: אני אהיה לך לגורו פאשן, ובתמורה תתעללי בי עד שאסיר 45 קילוגרמים ממשקלי.

שקר כלשהו: נכון דיל מפתה? דברי איתי.




פינת הנעל |  ליהיא גרינר 

ליהיא גרינר (צילום: אור גפן))
ליהיא גרינר (צילום: אור גפן))

האם זאת ליהיא גרינר שם מתחת למתיחת הוודג' על ידי פריזורה ב"הקשב" ואוברול בהשראת סטודיו 54? חיננית באמת שלא זיהתה את דמותה של כוכבת הריאליטי שהמציאה את עצמה מחדש, אבל למזלה של השנייה, הראשונה תמיד מחפפת. יודעים מה הסגיר אותה בפני החתומה מעלה? ברור שהשוסור היוז'ורוליות חסרות ההקשר. חוק חדש לחיים: נעליים שחורות לא הולכות עם כל דבר, אוקיי?

צאי מזה | קסניה טרנטול 

קסניה טרנטול (צילום: אור גפן)
קסניה טרנטול (צילום: אור גפן)

חיננית עדיין לא קיבלה הזמנה לחתונה של קסניה טרנטול ועומרי בן נתן, אבל היא כבר רואה שהכלה לעתיד מתחילה להתחרפן בהכנות. אחרת איך תצליחו להסביר את השיער בגוון של קדאיף? ושום מילה על העובדה שהבריידזילה העתידית כנראה חרדה להיקף מותניה משום שהיא פקדה מימונה ולא הותירה אפילו תמונה אחת של פיה מתנגש חזיתית עם מופלטה נוטפת דבש.

XOXO | דר זוזובסקי 

דר זוזובסקי (צילום: שוקה כהן)
דר זוזובסקי (צילום: שוקה כהן)

לא, קוראים יקרים, אתם לא הוזים. חיננית אכן מרימה פה שבחים לעברה של זוזו, ורק משום יובש באיוונטים וגם בשל שמלת אוברסייז שחורה וקיצית שלא מקנה ללובשת סילואט מטופש, כמו שבדרך כלל כבר התרגלנו. נו, היה כל כך קשה?